Wederom iets wat naar mijn idee langer gaande is dus waarom het dan naar voren blijft komen.. Ik ga me er verder in elk geval niet druk om maken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kop dr op en kaken stijf op elkaar. En vond het op haar manier heul spannend. Niet kunnen rijden zoals we kunnen. Had wonderbaarlijk genoeg nog 191. Was opzich wel fijn en positief gejureerd. Weer een meevaller. Was 8e. Gaat geen Zuidbroek worden
Gelukkig waren de dames aan de bar heel erg lief! Ik had thee besteld en mocht het ook wel laten staan zodat ik na het rijden nieuwe kreeg. Uiteindelijk hebben ze er koud water bij in gedaan, wilde toch wel graag even wat drinken.
) En volgend jaar geen DCIG meer voor mij, het is voor mij al ver allemaal, dus zoek ik volgend jaar wel wat anders op.
Dan maar geen competities. Al zou ik wel heel graag zo'n prachtige rozet willen scoren. Ik vind het zó leuk dat er zoveel aparte rozetten zijn tegenwoordig!
elfje72 schreef:Zou inderdaad wel handig zijn. Dan weet je ook hoe je er voor staat.
nobility schreef:Jeej, heb een fijne starttijd/plek. Ben benieuwd hoe het gaat. Gaat niet op plaatsing . Iemand uit mijn rubriek was 2x eerste en moet nu halverwege starten.
UltimOo schreef:Geen idee janine, was de 1e wedstrijd 8e met 209 en nu 6e met 214, prijzen rijders waren wel enigszins dezelfde mensen, zat een beetje verschil tussen. Dus ergens hoop ik dat ik in onstwedde goed rij zodat ik de punten van pekela kan weg strepen
) dus voor niks die hele tijd gewacht haha.
Toch niet voor niets tot 00:00 opgebleven