Wat een mooi filmpje. Weet nog goed dat ik erg onder de indruk was van je topic toendertijd. Toen tranen en nu weer, vreselijk wat er is gebeurd. En helemaal voor jou om mee te maken. Maar wat ben jij een ontzettend sterk mens! Veel sterkte en succes met alles wat je doet.
Brrr net als bij je vorig topic is dit terug erg emotioneel, zeker de beelden met de auto erbij doet mij tot het besef komen. Top dat je jullie droom nog doorzetten ondanks het nu zonder 'm moet .
OutOfTheWood
Geplaatst: 14-08-15 22:50
Oh wauw. Echt een heel mooi filmpje wat ook mij in tranen kreeg als ik eerlijk moet toegeven. Ik hoop dat je veel steun hebt aan de topper die jullie 2 samen hebben gekocht en waarmee de successen behaald zijn. Echt vreselijk dat dit jullie is overkomen, heel veel sterkte
smileydees
Geplaatst: 14-08-15 22:58
Hoe intens, hoe mooi! Wat een verdriet, wat een respect! Leanne ik wens je alle goeds voor de toekomst verder. Chapeau voor jou. Jij komt er wel al zullen er nog diepe dalen zijn die top ga je halen. Met David op je pols.
Mowgli4
Geplaatst: 14-08-15 23:24
Wauw. Wat een vreselijk mooi filmpje. Ook hier was het niet droog te houden. Ik wens je echt heel veel sterkte en kracht toe!
Woorden schieten hier echt te kort.. Ongelofelijk knap hoe je doorgaat! Ik lees ook je blog mee, elke keer weer met tranen over mijn wangen, geschokt hoe dit jullie kon overkomen..
Ik kan met geen woorden beschrijven hoeveel sterkte ik je wil wensen... Alhoewel ik me soms af vraag of je daar wat aan hebt, of je je daar ook echt beter door voelt... Heel veel sterkte maar ook veel succes.
Snoraly
Geplaatst: 15-08-15 00:41
Wauw wat ben jij ontzettend sterk! Sprakeloos.. Heel veel sterkte
Laatst bijgewerkt door Snoraly op 15-08-15 00:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Moeite met de tranen bedwingen na het kijken van je filmpje.. Ben er helemaal stil van.
Wat een doorzettings vermogen heb jij, David zou trots op je zijn!
Heel veel sterkte
packer
Geplaatst: 15-08-15 11:08
Pffff, wat voor woorden van troost kan ik hier nu bieden.... Het verlies en de pijn, maar ook je liefde voor David spat van het scherm. Te jong, nog zoveel toekomst plannen voor jullie beiden, wat zal er een mega gat geslagen zijn. Vind je ongelofelijk dapper, een doorzetter en een prachtige meid. Weet zeker dat David vol trots naar je kijkt. Nogmaals heel veel sterkte
Wat erg!! Heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd! Maar ik weet zeker, David zal trots op je zijn!
baukiiee
Geplaatst: 15-08-15 13:26
Na het lezen en zien van jou topic en filmpje stond de tranen in m'n ogen! Wat een ontzettend mooi en liefdevol filmpje!! En wat heb ik diep respect voor de manier waarop je je best doet om verder te gaan met de passie die jullie samen hadden!! Ik wens je heel veel sterkte maar ook succes met het voortzetten van jou passie!
Banjer
Lid Nieuwsredactie