Wat een reacties al en in uitgelicht, tof!
Bedankt allemaal!
Laurabram: Wat leuk! Vind het bij het CHIO zo fijn dat alles zo open is, waardoor je inderdaad heel goed meekrijgt wat er allemaal nog bij komt kijken. Heb jij dit ook zo ervaren?
Leonie_M: Tof om te horen, bedankt!
_Anneruth: Ze zijn inderdaad onbewerkt. In de in van: niet bijgesneden (Enkel de afwijkende uitsnede van 3, waarbij ik net wat meer van de bovenkant heb afgehaald) uiteraard wel enkele foto's achteraf in zwart/wit omgezet en met de conversie van RAW naar JPEG het contrast wat omhoog gezet.
Het zijn zo veel foto's waarvan er veel ook na je ronde in het CHIO bestand moeten, dan heb je niet de tijd om alles rustig en uitgebreid na te bewerken. Maar dat vind ik niet erg. 
DewiRox: Niet, helaas. Ik heb achteraf weinig contact meer met de ruiters. Voorgaande jaren heb ik achteraf wel heel veel ruiters opgezocht en een bericht gestuurd maar daar zijn heel weinig reacties op gekomen. Wellicht dat ik het dit jaar anders aanpak, maar daar ga ik nog eens goed over nadenken. 
xRiiannex: Ja, dat is nog wel eens een gevecht.
Dat ik een heel mooi moment heb, maar mijn instellingen nog verkeerd heb staan. Dan kan ik hem weggooien, kan daar altijd zo van balen. Maar dan doe je het ook niet gauw nog een keer, haha.
Suusenmalvin: Bedankt! 
_KiMbErLeY_: Bedankt! Zat te twijfelen of ik die er ook tussen wilde hebben, maar ja; een selectie van 15 uit 56 foto's is ook wel erg krap. 
DynamiteS: Kom maar een dagje langs hoor, is voor mij geen probleem! 
hilly200: Leuk, bedankt!
CoriienRN: Bedankt! Het is zo'n andere wereld waar die ruiters zich in bevinden, en toch zie je ook daar de basic-voorwaarde van veel ruiters: waardering voor het paard. Blijft toch wel gaaf om te zien.