Vanavond gelijk Noa mee genomen voor een klein stukje wandelen. Ze mocht als brave leerpony mee voor een andere pony van mij. Zo grappig, die was bang voor de koeien die we tegen kwamen, dus Noa naast de koeien gezet. Noa uiteraard alleen maar gras happen en geen oog er voor hebben, dus andere pony deed haar na even twijfelen maar braaf na. Ideaal zo'n leerpony!Morgen gaan we weer rustig aan beginnen, ze heeft natuurlijk een paar dagen niks gedaan. Hopelijk kunnen we nu vol door gaan blijven trainen!
Chardy, met een Nikon D60. En dan 1 of andere lens er op haha. Ik weet niet precies welke, deze heb ik tijdelijk te leen van iemand. Helaas moet ik hem deze maand weer inleveren
Ik mocht m ook al niet overkopen haha. Bigone, nouja 'achtertuin' zoiets. Klein stukje lopen en ik ben er
Mijn hoofdstel was vandaag eindelijk binnen! Ben het vanmiddag uit het werk gelijk op gaan halen, ook de beschermertjes die ze al binnen hadden. Vanavond passen 

Vanochtend hebben we trouwens weer heerlijk gelongeerd, dametje deed weer haar best! 

Vind het leuk om te updaten, maar er is niet zo veel spannends haha