wat een leuk ding! maar wat oogt ie klein! de belg van mijn tante was als jaarling de 1.60 al voorbij. Die stap lekker boven mijn volwassen KWPN'er uit :p
koda
Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-15 15:29
Deze wordt ook niet zo groot, tussen de 1.50/160. Vandaar ook mini belg
We zijn nu een week verder, en het gaat beter dan verwacht. Hij heeft zijn eerste borstelbeurt gehad. In begin vond hij het wel eng, maar daarna vond hij het wel heel lekker. Hij stond mij toch te genieten.
Alleen staat hij nog wel in zijn uppie, we hebben wel geprobeerd om er een vriendje bij te zetten maar ze accepteerden hem nog niet. Dus hij loopt nu op een apart stukje met een tussen stuk van twee meter, tussen beide weilanden elke dag word dat kleiner tot een meter voorlopig tot ze helemaal gewend zijn aan hem.
Voordeel dat hij alleen staat is wel dat hij nu al niet meer zo bang is voor mensen. Hij loopt me nu steeds achter naar veel te nieuwschierig wat ik ga doen.
Harry en Maaike staan op stal. Harry vond dat hij zijn leven niet veilig was en heeft asiel aangevraagd bij buurvrouw shunshine. Helaas voor hem is zijn aanvraag afgewezen. En hebben we hem maar weer opgehaald. Eerste wandeling langs de weg was een feit. Beetje angstig maar ging verder goed! Binkie mee om hem op te halen.
Ik dacht echt dat ik een belg had gekocht en geen springpaard.
Dan moet je toch eens kijken naar de topics van koudbloed Kim... Kim houdt heel erg van een sprongetje, geweldig paard, leuke topics. Maar je komt wel voor leuke verassingen te staan dus, leuk!!
koda
Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-15 18:45
Klopt heb haar wel eens voorbij zien komen op bokt.
Het is echt een scheetje. Hij vind ons steeds minder eng. Hij heeft voor de zekerheid nog een vangtouwtje aan maar die kan volgens mij binnenkort er wel af.
Borstelen vind hij het einde! Voetjes geven doet hij ook zonder problemen, je hebt niets in je handen. Super paardje!