Wat sterk van je, en mooi, recht vanuit het hart allemaal. Geweldig gedaan.
marleen_a_a
Geplaatst: 21-05-15 15:18
ik heb echt heel veel respect voor jou , top!
EdkingEnzo
Geplaatst: 21-05-15 17:21
Prachtig.. Ik was zó enorm geschokt van je vorige bericht. Het bleef maar door mijn hoofd spoken, ook al ken ik jullie beide niet. Ook van mijn kant diep respect, je vriend zou trots op je zijn, dat weet ik zeker! Veel sterkte nog..
Heel mooi, knap dat je dit in je eentje door hebt gezet hoe moeilijk het soms ook al zal zijn! Je mag echt trots zijn op jezelf en denk dat je vriend dat ook zeker zou zijn geweest!
daniquet1
Geplaatst: 21-05-15 19:39
Wauww... Tranen in me ogen. Echt wat een respect! Knappe paardjes ook!
Alleen 1 vraagje hoe heten de nummers die je gebruikt hebt bij het filmpje?
Diep respect! Heel knap dat je dit gedaan heb! Nog heel veel sterkte!
nanoukxxi
Geplaatst: 22-05-15 17:14
Wat zal jij een kracht nodig hebben om door te gaan na zo'n harde klap! Zoals meerdere mensen al gezegd hebben heb ook ik enorm veel respect voor je en ook ik denk dat je vriend echt super trots op je is!!! Ik denk dat jij ook een heleboel andere mensen kracht geeft en inspireert!!
Onwijs veel respect voor jou!! Heb echt ff flink wat tranen gelaten in het begin van je filmpje... Die tekst van dat muziek en dan wetende wat je allemaal heb moeten doormaken raakte mij enorm! Vind het zo knap van je dat je je zo kan herpakken en deze prachtige show zo heb weten neer te zetten.. Echt diep diep respect. David zal zeker trots op je zijn! Je bent een pracht mens!
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Door BNB juni in je topic terecht gekomen. Ik vind het zo onwijs stoer van je dat je de kracht hebt gevonden om 'iets' te doen. En hetgeen je doet is bijzonder mooi. Daar heb ik veel respect voor. Je vriend zal ontzettend trots op je zijn en ik wens dat je dat ook op jezelf bent!
Eliine
Geplaatst: 16-06-15 13:23
Er zijn maar een paar topics op Bokt die mij echt heel diep geraakt hebben, maar die van jou was er 1 van. Zo verschrikkelijk oneerlijk
Je show is een prachtig eerbetoon, en ik hoop oprecht dat je hier weer wat moed en kracht uit kunt putten om door te gaan. Je mag trots op jezelf zijn en ik weet zeker dat je vriend dat ook is. Sterkte!