Varnoldi & Wilke, nu beide Grand Prix startgerechtigd!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Quarterh0rse

Re: Varnoldi & Wilke, nu beide Grand Prix startgerechtigd!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 21:44

Leuk om deze foto's te zien! Jullie zijn lekker op dreef zeg :)
Ik hoor altijd wel verhalen van Edith (ik help bij janine) maar om er een beeld bij te hebben is toch leuker.
Succes!

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 21:53

Foto's zijn ook maar een momentopname.. Als Wilke constant met zijn rug weggedrukt zou lopen zouden ze echt niet zo hoog in de sport komen!

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 20:26

Wat een gaaf verslag zeg! Jullie zijn heel er goed bezig! :j

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 12:27

Ik volg je al een poosje Melanie maar nu wil ik toch even reageren. Wat een geweldige prestatie!! Daar kun je met recht trots op zijn! +:)+ Als je eens in Amsterdam start kom ik je zeker eens live bekijken. :)F

Even een reactie op Cinnepin, zoals jij het omschrijft bereik je de GP niet. Op de uitslag lijst van de PSG staan niet de minste namen onder Melanie.
Het feit dat je een paard in piaffe vergelijkt met een ruim dravend paard vind ik bijzonder te noemen. Foto's zijn een moment opname, op het filmpje zie ik een fijn lopend paard.
Ik vind het wel knap dat je op zo'n onwijs gaaf en positief topic tóch een smet weet te leggen!

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 12:35

Cinnepin mag natuurlijk gewoon haar mening geven, dus ik vind "smet" hier wat overdreven.
Het hoeft helemaal geen "oeh" en "aaaah" topic te zijn.
De fotovergelijking snap ik ook niet. Vergelijk dan de vos met de tweede foto in dit topic.
Dan vergelijk je verzameling met verzameling en die foto's komen echt behoorlijk overeen ;)

Hoewel, ik doe het TS niet na. Dus "oeh, wat een super knappe paarden en prestatie"! :))

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 13:04

Tazzey schreef:
Ik volg je al een poosje Melanie maar nu wil ik toch even reageren. Wat een geweldige prestatie!! Daar kun je met recht trots op zijn! +:)+ Als je eens in Amsterdam start kom ik je zeker eens live bekijken. :)F

Even een reactie op Cinnepin, zoals jij het omschrijft bereik je de GP niet. Op de uitslag lijst van de PSG staan niet de minste namen onder Melanie.
Het feit dat je een paard in piaffe vergelijkt met een ruim dravend paard vind ik bijzonder te noemen. Foto's zijn een moment opname, op het filmpje zie ik een fijn lopend paard.
Ik vind het wel knap dat je op zo'n onwijs gaaf en positief topic tóch een smet weet te leggen!

Ik wil de GP ook niet bereiken. Wel wil ik goede training :j waarbij paard gezond blijft

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 13:09

Wat een kanon van een paard is Wilke toch, echt heel gaaf
En je andere zwartje is ook al zo'n plaatje.
Top team zijn jullie

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 18:24

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 19:01

Ik je zien rijden met je zwarte toppers in Roosendaal!! :)) Zag er keu-rig uit. :o