Leven in een stapmolen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 16:42

Canisia: leuk is dat he, om elk jaar verder te knutselen :) Ik heb ook bredere en smallere stukken maar die van mij blijven netjes achter elkaar. Mijn shetlander neemt meestal het voortouw als er gerend wordt en ze is een stuk sneller, haha. Ik heb een zoefshet :P

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 16:59

Haha ja het is echt zo'n eeuwig projectje en heel leuk om de ideeen van andere mensen te zien! Kan er ook zo ontzettend van genieten als je ze zo rond ziet scharrelen de hele dag en ze echt een routine krijgen in waar ze heen gaan. Vooral 's ochtends vroeg of 's avonds laat, als het gemiddelde paard nog binnen staat, zie je ze nog ergens in de schemer over het pad heen sjokken of komen ze vrolijk bokken aangeraced <3

Mijn twee ruinen vinden allebei dat ze de snelste zijn en dat ze voorop horen :') Dus daar worden zo nu en dan wel wat kielie kielie naast elkaar sprintjes getrokken dat ik toch maar hoop dat ze weten waar de hoeken zich bevinden := Maar gaat eigenlijk altijd precies goed haha

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 13:36

geweldig plekje!

jokari

Re: Leven in een stapmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 13:45

Koper wat een fijn plekje ! Is dat serieus maar een kwart hectare ? Dat geeft hoop voor mij. :)
Wordt alleen wel klei-grond waar ze komen op te staan, dat is minder. :=
Denk wel dat ik goed ga moeten zien dat de Maflinger kan rondrennen, anders wordt die gek. Da's nu al erg genoeg. :D

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-15 17:23

O, rondrennen doen ze zeker! En het is inderdaad een kwart hectare, nog iets minder zelfs denk ik.