wow wat vreselijk !! Hopelijk worden de dader(s) snel gepakt !! En hopelijk komt je paard er weer snel bovenop !!
Sjen
Geplaatst: 24-02-15 16:38
Veel sterkte, van ook een 'ervaringsdeskundige'. Blijf wel op de wond letten, want bij mijn paardje is het een aantal weken later nog gaan etteren helaas. Wel meteen antibiotica gehad en veel gespoeld etc., maar er bleef een onderhuidse bult zitten (aangezien het volgens de da bij ons ook inwendig was). Dat bleek dus pus te zijn die er nog dagenlang uit moest. Dat zal idd wel zijn omdat het voorwerp waarmee het gebeurd is niet schoon is.
Het gaat heel erg goed met haar, geen gedragsveranderingen en de wond heelt heel, echt heel snel. Ik hou het genezingsproces ook heel goed bij. Ik ga vanavond weer een foto maken, dat doe ik elke week om het bij te kunnen houden
hoe is het nu met haar? in december is er ook een paard in friesland met een mes bewerkt.in het plaatsje bergum.
Naboo
Geplaatst: 15-03-15 18:32
wat erg! Ik had er ook over gehoord ja. Sterkte!
Karla
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-15 22:28
Dank jullie. Ik houd de wond nog steeds erg goed in de gaten, mocht het (zoals ik meende bij een andere bokker was gebeurd) weer verslechteren, bellen we ook direct de dierenarts. Maar gelukkig ziet het er allemaal erg goed uit, de wond zie je al haast niks meer van (in vergelijking met wat het was, je zult altijd blijven zien dat er iets gebeurd is....)