Geweldig dat het boek zo goed gaat! En terecht, het is echt een leuk boek. Haha, kom maar op met de merchandise lijn, die kleurplaten lijken me ook leuk, ga ik printen voor kleurende kids!
Ik heb hem ook besteld ! Mijn dochter en ik zullen hem allebei lezen haha Ben benieuwd of ik de trukendoos die Wiebel gisteren weer tevoorschijn toverde terug kan lezen
Sinterklaas is dan eindelijk ook bij mij langs geweest Ik heb erg genoten van je boek Corinne! Erg leuk geschreven en de illustratie er bij is fantastisch!! ik zeg op naar deel 2!
janouk
Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-14 15:48
@silby: Dank je wel. Je hebt er even op moeten wachten. Zo blij dat je het boek leuk vond.
@Nens77: bestelling is ontvangen. Hij gaat mee met de post van morgen.
Nens77
Geplaatst: 15-12-14 17:35
janouk schreef:
@silby: Dank je wel. Je hebt er even op moeten wachten. Zo blij dat je het boek leuk vond.
@Nens77: bestelling is ontvangen. Hij gaat mee met de post van morgen.
Super !!
terpentijn
Geplaatst: 15-12-14 17:40
Ook vanuit Belgenland wordt er door vriendin Anniek inmiddels uitgezien naar een tweede deeltje (en door mij ook, maar ook naar commercial parafernalia omtrent Haf Anouk, zodat ik die weer cadeau kan geven).
Sparky10
Geplaatst: 15-12-14 17:57
volgens mij is het een heel goed idee om mijn sparky en jou janouk geen kennis met elkaar te laten maken karakterbotsingen gaan dan komen...en vrees voor meer slechte ondeugende uitwisselingen tussen die twee ... ik heb sparky nu 17 jaar en hij blijft me verbazen ...met streken en ondeugende dingen, maar ook door dingen juist niet te doen (net als ik er dan wel op voorbereid ben) haha kortom ik hoop dat we ver uit elkaar wonen
janouk
Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-14 18:15
@sparky Ja, Janouk woont ver genoeg weg van jouw Sparky Janouk staat bij Schiphol, dat is ver genoeg van Dronten. Maar je kan het natuurlijk best zelf lezen, als je het maar niet door vertelt op stal
Maar eens een haflinger, altijd een haflinger. En dan heb je altijd nog die exemplaren die overdrijven, zoals Janouk
@terpentijn: Janouk is druk bezig met mij inspireren om nog meer verhalen te schrijven je bent een van de eerste die bericht krijgt, als deel 2 er komt.
Groot nieuws! Vanaf vandaag is Boek van Janouk ook te bestellen bij Bol.Com. Handig als je toch al een bestelling doet bij Bol.com of niet in de buurt van Hoofddorp woont.