Hinde v. Broere Obelisk in de herfstkleuren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 17:09

amaze schreef:
Dacht ik wel... daar staat het iig wel Het is iig een Obelisk x Olivi X Jetset D

Je ziet er de Obelisk direct van af, echt een mooi en getalenteerd dier. Buiten mijn prijsklasse (en ik ben niet op zoek), wist dat al toen ik de mijne indertijd voor rond de 4000 EUR kocht en zijn 1 jaar oudere broer al voor 20.000 te koop stond. Volwassen had ik hem nooit kunnen betalen, nu was ie toen nog maar 1,5 jaar :-)

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-14 00:16

amaze schreef:
Dacht ik wel... daar staat het iig wel Het is iig een Obelisk x Olivi X Jetset D

Dit is de afstamming van Hinde. Moederlijn van de Obelisk merrie op sporthorses kan ik inderdaad ook nergens vinden.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 00:30

yeentll schreef:
amaze schreef:

Dit is de afstamming van Hinde. Moederlijn van de Obelisk merrie op sporthorses kan ik inderdaad ook nergens vinden.

Aha hahaha, maakt de afstamming niet minder mooi :-) - daar zit een boel talent in in al die lijnen.

KahluaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 15:03

yeentll schreef:
amaze schreef:

Dat bedoelde ik ook.... :)

KahluaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 15:04

knollentuin schreef:
amaze schreef:

En ze is van jou? ( :D Kies ik even een leuke uit als voorbeeld)hoe klein is de wereld

Ik begrijp niet wasje bedoelt? :o

knollentuin

Re: Hinde v. Broere Obelisk in de herfstkleuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 15:52

Ik bedoelde met mijn vraag of het paard uit de advertentie van jou was omdat je de afstamming wist- maar je had het over het paard van de ts, begrijp ik nu

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 17:34

amaze schreef:
yeentll">>>>>>>>>>>>>
[quote="amaze schreef:

Dat bedoelde ik ook.... :)[/quote]

Maar wij hadden het even over het paard uit de voorbeeldadvertentie ;-)