Vaarwel lieve Puck..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

moniquebosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 19:36

Toen ik van haar vader het appje kreeg met ik wil veel heel veel paarden en een koets ben ik gelijk in actie gekomen.
Ondanks dat ik ook een grote pensionstal te draaien heb,waar puck als pensionklant stond met haar paard,heb ik samen met een paar andere mensen van mijn stal gelijk actie ondernomen.
heb bij ons op stal iemand staan die bij de gemeente werkt en die heb ik dus ook gelijk gebeld om haar hulp te vragen.
Het was echt een hoop geregel,maar wat ben ik blij dat ik dit nog voor puck en haar vader en moeder heb kunnen regelen.
en wat werkte iedereen super mee.
we mochten bij de karwei alle trailers parkeren,hebben de bouw die vlak bij de begraafplaats bezig is stil kunnen laten liggen,de politie die mee kwam helpen om het verkeer te regelen,en het uitvaartcentrum waar ik afspraken mee had en ook de route bent gaan voorlopen om te kijken wat we daar allemaal tegen zouden kunnen komen.
een andere grote pension/manege die hun vrachtwagen aan ons wilde uitlenen om onze paarden daar te krijgen.
de oude manege gebeld waar puck heel lang heeft gestaan.
en wat ben ik trots op iedereen die er massaal op heeft gereageerd om te komen met hun paarden.
ook hierbij echt iedereen die mee heeft gereden super super super bedankt.

r.i.p lieve puck

nutts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 19:39

heel veel sterkte voor alle nabestaande!

Mooi dat zo veel ruiters en amazones haar laatste wens in vervulling hebben laten gaan

Renee1991

Re: Vaarwel lieve Puck..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 19:43

Heel indrukwekkend, al die paarden achter de rouwkoets aan.... Ik word er stil van... Veel te vroeg weggegaan. Heel veel sterkte gewenst Y;(

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 19:44

Echt ontzettend heftig... Geen woorden voor dat ze op deze leeftijd al heeft moeten gaan. Wat een verlies voor al haar naasten. Sterkte...

Heel mooi om te zien en te lezen dat er alles aan gedaan is om haar laatste wens in vervulling te laten gaan. En dat dit ook daadwerkelijk is gelukt.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 19:46

Heel, heel erg.. Maar een onwijs mooie stoet met de paarden. Gelukkig is haar wens in vervulling gegaan en kon ze vanuit de hemel toekijken...

Puck is een bekende van ons. Mijn ouders zijn heel goed bevriend met haar ouders en wij hebben zeker ook meegeleefd in deze erge periode en hebben haar ouders heel erg gesteund Y;( |(

Ik kon er dan helaas niet bij zijn, maar mijn ouders vertelden dat het prachtig was... R.I.P. ;( Y;(

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 19:48

Respect.
Wat een enorme steun voor de nabestaanden om zoveel mensen en paarden te zien.
Wat verschrikkelijk jammer dat Puck dit zelf niet heeft mogen meemaken

ChrisXe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 19:49

Wat een persoonlijk drama door een rotziekte. Veel te jong, mooie bloemen worden te vroeg geplukt.
Maar wat een prachtig eerbetoon aan een paardenliefhebster. Het verdriet zal nu absoluut overheersen, maar ik hoop dat allen die haar liefhebben kunnen terugkijken op een mooi en waardig afscheid.

Geweldig dat dit door zoveel mensen is mogelijk gemaakt.

Nataschax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 20:13

wat prachtig, had ook graag mee gedaan.
heb gehuild om dat filmpje, pff..
sterkte voor de nabestaande!

lastig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 20:21

Prachtig. Super mooi dat al die mensen hier aan hebben meegewerkt.
Veel te jong uit het leven gerukt.
Wat was het een prachtig mooi meisje.
Sterkte voor de nabestaande

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-14 22:05

moniquebosch schreef:
Toen ik van haar vader het appje kreeg met ik wil veel heel veel paarden en een koets ben ik gelijk in actie gekomen.
Ondanks dat ik ook een grote pensionstal te draaien heb,waar puck als pensionklant stond met haar paard,heb ik samen met een paar andere mensen van mijn stal gelijk actie ondernomen.
heb bij ons op stal iemand staan die bij de gemeente werkt en die heb ik dus ook gelijk gebeld om haar hulp te vragen.
Het was echt een hoop geregel,maar wat ben ik blij dat ik dit nog voor puck en haar vader en moeder heb kunnen regelen.
we mochten bij de karwei alle trailers parkeren,hebben de bouw die vlak bij de begraafplaats bezig is stil kunnen laten liggen,de politie die mee kwam helpen om het verkeer te regelen,en het uitvaartcentrum waar ik afspraken mee had en ook de route bent gaan voorlopen om te kijken wat we daar allemaal tegen zouden kunnen komen.
een andere grote pension/manege die hun vrachtwagen aan ons wilde uitlenen om onze paarden daar te krijgen.
en wat ben ik trots op iedereen die er massaal op heeft gereageerd om te komen met hun paarden.

r.i.p lieve puck

Jij super bedankt daarvoor! Dankzij jou is alles goed verlopen en er was ook heel veel duidlijkheid die dag zelf. Top! Je bent geweldig! _/-\o_

zusi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 22:19

Veels te jong... maar wel een hele mooie uitvaart

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 22:36

Gecondoleerd en heel veel sterkte !

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 22:50

Erg indrukwekkend ... ;(

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 23:00

Mijn respect voor iedereen die dit afscheid op deze manier mogelijk heeft gemaakt. Wat een geweldig gebaar.

Heel veel sterkte voor haar nabestaanden, voor iedereen die haar kende..

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 23:32

Zoolgangster schreef:
Als je nog maar 18 bent hoor je hele andere wensen te hebben dan een uitvaart met zoveel mogelijk paarden.
Vreselijk triest, maar ook heel erg mooi (wat een ongelukkige uitdrukking eigenlijk) dat zoveel mensen gehoor gaven aan haar wens.

Nou, inderdaad.
Het filmpje, ook qua muziek zal vast een steun zijn voor iedereen om Puck heen.
Die omgekeerde laarzen in de stijgbeugels van haar paard: prachtig.
Hard. Maar prachtig.

patasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 00:27

veels te jong

heel veel sterkte voor de nabetaande

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 01:26

gecondoleerd aan alle nabestaanden.
wat akelig om te horen dat iemand zo jong het leven verlaat.

Heel indrukwekkend, met name haar paard met de omgekeerde rijlaarzen in de beugels (lang geleden dat ik dat heb gezien en mooi dat dit 'gebaar' in ere wordt gehouden, al is het altijd heel confronterend om te zien).

voor mij persoonlijk vooral aangrijpend omdat ook voor mij 8 oktober een dag van rouw is, dus schoot al vol bij het lezen van de openingspost, laat staan toen ik daarna het filmpje bekeek met daarbij haar paard achter de koets met de rijlaarzen in de 'rouwstand'.

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 02:49

Er zijn bijna geen woorden voor.
Veel te jong om al heen te gaan.
Kreeg tranen in m'n ogen van de foto's.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 04:02

Jeetje wat ontzettend oneerlijk...zo jong! Heb met tranen in mijn ogen het filmpje gekeken. Prachtig dat zoveel ruiters hieraan mee hebben gewerkt.

Heel veel sterkte toegewenst voor alle familie, vrienden en kennissen van Puck!

Wouterwesley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 06:52

RdLFoto schreef:
moniquebosch schreef:

r.i.p lieve puck

Jij super bedankt daarvoor! Dankzij jou is alles goed verlopen en er was ook heel veel duidlijkheid die dag zelf. Top! Je bent geweldig! _/-\o_

kan niet anders zeggen als super geregeld! En vond fijn zo puck der Laatste wens te kunnen vervullen!
Het was emotioneel maar super mooi. ......

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 07:16

jeetje ik ben er stil van...sterkte voor iedereen die haar gekend heeft. En wat was het allemaal mooi geregeld, wat gaaf dat zoiets dat geregeld kan worden zeg!

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 07:22

Het was heel mooi.
Sterkte :(:)

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 13:40

Phoe... stil van..

Sterkte aan alle nabestaanden.

Rohol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 15:16

Ik hoop dat ze het heeft kunnen zien, het was ontzettend mooi!