Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moniquebosch schreef:Toen ik van haar vader het appje kreeg met ik wil veel heel veel paarden en een koets ben ik gelijk in actie gekomen.
Ondanks dat ik ook een grote pensionstal te draaien heb,waar puck als pensionklant stond met haar paard,heb ik samen met een paar andere mensen van mijn stal gelijk actie ondernomen.
heb bij ons op stal iemand staan die bij de gemeente werkt en die heb ik dus ook gelijk gebeld om haar hulp te vragen.
Het was echt een hoop geregel,maar wat ben ik blij dat ik dit nog voor puck en haar vader en moeder heb kunnen regelen.
en wat werkte iedereen super mee.
we mochten bij de karwei alle trailers parkeren,hebben de bouw die vlak bij de begraafplaats bezig is stil kunnen laten liggen,de politie die mee kwam helpen om het verkeer te regelen,en het uitvaartcentrum waar ik afspraken mee had en ook de route bent gaan voorlopen om te kijken wat we daar allemaal tegen zouden kunnen komen.
een andere grote pension/manege die hun vrachtwagen aan ons wilde uitlenen om onze paarden daar te krijgen.
de oude manege gebeld waar puck heel lang heeft gestaan.
en wat ben ik trots op iedereen die er massaal op heeft gereageerd om te komen met hun paarden.
ook hierbij echt iedereen die mee heeft gereden super super super bedankt.
r.i.p lieve puck
Zoolgangster schreef:Als je nog maar 18 bent hoor je hele andere wensen te hebben dan een uitvaart met zoveel mogelijk paarden.
Vreselijk triest, maar ook heel erg mooi (wat een ongelukkige uitdrukking eigenlijk) dat zoveel mensen gehoor gaven aan haar wens.
RdLFoto schreef:moniquebosch schreef:Toen ik van haar vader het appje kreeg met ik wil veel heel veel paarden en een koets ben ik gelijk in actie gekomen.
Ondanks dat ik ook een grote pensionstal te draaien heb,waar puck als pensionklant stond met haar paard,heb ik samen met een paar andere mensen van mijn stal gelijk actie ondernomen.
heb bij ons op stal iemand staan die bij de gemeente werkt en die heb ik dus ook gelijk gebeld om haar hulp te vragen.
Het was echt een hoop geregel,maar wat ben ik blij dat ik dit nog voor puck en haar vader en moeder heb kunnen regelen.
en wat werkte iedereen super mee.
we mochten bij de karwei alle trailers parkeren,hebben de bouw die vlak bij de begraafplaats bezig is stil kunnen laten liggen,de politie die mee kwam helpen om het verkeer te regelen,en het uitvaartcentrum waar ik afspraken mee had en ook de route bent gaan voorlopen om te kijken wat we daar allemaal tegen zouden kunnen komen.
een andere grote pension/manege die hun vrachtwagen aan ons wilde uitlenen om onze paarden daar te krijgen.
de oude manege gebeld waar puck heel lang heeft gestaan.
en wat ben ik trots op iedereen die er massaal op heeft gereageerd om te komen met hun paarden.
ook hierbij echt iedereen die mee heeft gereden super super super bedankt.
r.i.p lieve puck
Jij super bedankt daarvoor! Dankzij jou is alles goed verlopen en er was ook heel veel duidlijkheid die dag zelf. Top! Je bent geweldig!