kan er niets aan doen...maar ik vind haar staart zo mooi!
Bloemmeke
Geplaatst: 20-10-14 20:42
Wat een verhaal zeg! Hopelijk nu alleen maar goede berichten van jullie! Veel geluk met elkaar!
xxsalinaxx
Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-14 20:45
geerke schreef:
kan er niets aan doen...maar ik vind haar staart zo mooi!
Hihi wat leuk dat je dat zegt, ik was net op stal en stond ook naar der staart te kijken en dacht, eigenlijk is het wel heel mooi en apart!
@bloemmeke, dankjewel!!
OWJA;
Ik had het Ros magazine een bericht gestuurd over ons verhaal en wat scheefheid dus voor schade kan verrichten. Zij gaan zich binnenkort in ons verhaal verdiepen en wie weet komt ze in de Ros. Ik wil gewoon mensen waarschuwen hoe levensgevaarlijk het kan zijn en dat de problemen ook vanaf deze kant bekeken moeten worden.
Ik ben benieuwd!
Ik heb ook een fotoshoot aangeboden gekregen van SZ fotografie, zooo lief echt top! Binnenkort dus fotoshoot!
xgirlyx
Geplaatst: 20-10-14 21:01
Wat ben jij een topper en wat is je paard een topper. Heb het hele verhaal met rillingen over mijn lijf gelezen. Veel succes nog met haar, en geniet vooral van elkaar!
xxsalinaxx
Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-14 21:26
xgirlyx schreef:
Wat ben jij een topper en wat is je paard een topper. Heb het hele verhaal met rillingen over mijn lijf gelezen. Veel succes nog met haar, en geniet vooral van elkaar!
Hihi mirre gaat waarschijnlijk geschoren worden binnen 2 weken. Ze zweet snel en ga binnenkort meer in binnebakken rijden, dan staat het schuim op haar. Twijfel nog een klein beetje.
Uiteraard krijgt ze dan een deken met hals op! (Ze heeft al een deken op zonder hals)