Wowwww, die van jullie is ook gaaf! Ik heb nu een wintec zadel met blauwe boom (medium-wijd) erop liggen dus extreem breed is hij gelukkig niet! Hij heeft voor nu even een oude regendeken van onze draver erop liggen, 185 , en die past zowaar! Hij is net iets te kort aan de achterkant, maar niet storend. Ik zag van de week toen ik even ging kijken dat zijn buik nu wel onder de deken uitsteekt, tijd voor een dieet dus
Wij hebben dan een Boulonnais en zijn in Frankrijk ook naar de keuring geweest en daar waren veel veulens al wit aan het worden dus echt veel eerder dan de gemiddelde KWPN-er. Volgens mij staan de Boulonnais redelijk dicht bij de Percheron
Ik vind de Pecherons met grijze appels altijd zoooo mooi. Die zullen dan ook nog niet zo oud zijn.
Achterom
Geplaatst: 28-10-14 20:52
Hee, daar is Wagner. Maarre, zo heet ie toch niet meer? Wel jammer dat je zo weinig kunt doen, iedereen was heel nieuwsgierig hoe het jullie zou zijn vergaan met de trec clinic op stal Succes met verhuizen en verbouwen!
nobel1
Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-14 14:56
Wagner heeft vele namen...Officieel heeft hij Agner omdat het stamboek Wagner niet accepteerde. Mijn moeder wil hem Napoleon noemen, maar neemt ook genoegen met Le Duc Gris .
Ik noem hem eigenlijk altijd pommie
Het is zwaaaar balen dat de verbouwing zo uitloopt anders had ik graag meegedaan aan de trec clinic (sloop clinic volgens Wagner).
Ik ben er nu al een paar alleen mee naar buiten gegaan en het is wel erg relaxed rijden! Ik kan nu eens genieten van de natuur en alles om mij heen zonder hysterisch om mij heen te kijken naar eventuele levensgevaarlijke stenen, paaltjes of fietsen (waar mijn paard hartaanvallen van krijgt ).
hopelijk heb ik over een week echt meer tijd (en internet) en maak ik weer nieuwe foto's!