Tancreda4 schreef:Jaaa, weer een topic van jullieIk ben officieel fan, zo'n gaaf paard om te zien en jullie zijn echt een leuk stel samen. En dan ook nog eens altijd zo mooi vastgelegd op prachtige fotos, daar bof je mee. Jullie gaan lekker samen!! Ga zo door
Heerlijk om te horen dat er zoveel Frietje-fans zijn
Dankjulliewel allemaal!!
LovesKim schreef:Gefeliciteerd, en doe maar een slot op de stal, want wat een heerlijke knol heb je onder je zeg!
Bij deze heb ik hem vannacht goed opgesloten
Selima schreef:Schitterend en heel aansprekend paard en wat een mooie combinatie zijn jullie!
Wat me vooral ook op valt is, dat ie ondanks z'n enorme 'zwaarte', zo licht te rijden lijkt en hij onder het zadel helemaal niet lomp toont...heel knap van jou en, denk ik, ook behoorlijk wat aanleg van zijn kant
Heel blij dat je dit aanhaalt, das de reden ook waarom ik hem gekozen heb
Ondanks zijn nogal brede lijf, beweegt hij erg goed soepel
Hij heeft het moeilijker met bepaalde oefeningen door zijn gestalte, maar het feit dat lichter is met een neusriem zonder sperriem en lastig wordt wanneer er teveel geprutst wordt in zijn mond is voor mij een goed teken! Moest hij macht beginnen uitoefenen, had ik met mijn gestalte een probleempje denk k 
Dankjewel voor je reactie

Dreamy schreef:Ik vind Graphit zo'n prachtig dier. Jullie zijn ook echt een erg leuke combi samen!
Dat jullie nog maar lang mogen genieten van elkaar.
Die gaat hier nooit meer weg, dus we zullen nog lang kunnen genieten
Maar kben al blij met wat k eruit heb gekregen!