Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jennyj01 schreef:Ik vind het een leuk dier en denk dat het als ruin een toppertje is.
sanne1992 schreef:Ik ben volgens mij de enige in dit topic, die toch wel wat potentie in deze hengst ziet.
Ik weet niet hoe TS haar merrie eruit ziet, maar ik kan mij zeker wel inbeelden dat ze hier een veulen mee wil.
En dat een hengst geen stamboek heeft, en geen verrichtingen heeft gelopen, hoeft nog niet te betekenen dat dit geen goede hengst is. Heb de leukste nakomeling geboren zien worden uit een niet gekeurde hengst.
TS geeft al aan dat ze het veulen wil houden, waarom dan een probleem hiervan maken.
Percy schreef:Misschien moet je je dan toch nog even verdiepen in de Nederlandse taal maar mij boeit het niet om mijn gelijk te halen. Wel jammer dat er weer hier een mindere hengst op een mindere merrie gezet wordt. Eerst was het een dekhengst, nu is het zomaar een hengst die toevallig zijn ballen nog heeft. Dit gebeurt aan de lopende band en daar zit ik niet mee maar wees daar dan wel eerlijk over.
pidoro schreef:Er zijn genoeg goedgekeurde hengsten die wat mankeren, ik zeg geen namen maar er zitten luchtzuigers en wevers tussen, dit is ook een groot mankement naar mijn mening.
ik zou zeggen dat hij een krimh ox zoon is zo op het eerste oog of dicht in/bij die lijn, hij heeft veel weg van nakomelingen daarvan. heb je enig idee van zijn fokker en ouders? ShamalArabs schreef:pidoro schreef:Er zijn genoeg goedgekeurde hengsten die wat mankeren, ik zeg geen namen maar er zitten luchtzuigers en wevers tussen, dit is ook een groot mankement naar mijn mening.
luchtzuigen en weven ontstaat vooral door slecht stalmanagement, dat is geen afwijking.
ShamalArabs schreef:pidoro schreef:Er zijn genoeg goedgekeurde hengsten die wat mankeren, ik zeg geen namen maar er zitten luchtzuigers en wevers tussen, dit is ook een groot mankement naar mijn mening.
luchtzuigen en weven ontstaat vooral door slecht stalmanagement, dat is geen afwijking.
keona schreef:ShamalArabs schreef:
En toch heb je lijnen die er gevoeligger voor zijn.zo heb je ook mensen die sneller nagebijten of een burnout krijgen
pidoro schreef:Ponyparadijs luchtzuigen is wel degelijk erfelijk.
Daarom hebben wij de hengst die wij op het oog hadden uiteindelijk niet gekozen.
pidoro schreef:Ponyparadijs luchtzuigen is wel degelijk erfelijk.
Daarom hebben wij de hengst die wij op het oog hadden uiteindelijk niet gekozen.