Verslag 6-9-2014Ik heb twee dagen (donderdag en vrijdag) rustig aan gedaan met Bijoux, donderdag omdat ze nog erg druk in haar hoofd was van het rijden en vrijdag omdat het vandaag een drukke dag zou worden. Vandaag is het namelijk de dag van de onderlinge wedstrijd
Met het niveau van Bijoux is het natuurlijk een beetje te hoog gegrepen om op een dag als deze te gaan rijden. Allemaal tenten, luidsprekers, veel publiek. Dus dat hebben we lekker overgeslagen. Wat we wél konden doen was de fotoshoot en meedoen met het spel.
Dus Bijoux in de knotten gezet en mn wedstrijd jasje aan gedaan en op de foto! De foto's van de fotograaf heb ik nog niet (dat is een portretfoto) maar mijn vriendin heeft wel een paar foto's gemaakt zodat ik alvast een indruk had hoe we eruit zagen. Dit vind ik de leukste:
Dit is een mooie portret foto (ben aan het denken deze op canvas af te laten drukken

)
[
Afbeelding ]
Toch ook wel een leuk plaatje:
[
Afbeelding ]
Kijk we kunnen een kunstje

:
[
Afbeelding ]
Daarna was het tijd voor het spel onderdeel.
en meteen de reden dat ik geen tekenaar ben geworden
[
Afbeelding ]
Dus:
*Balon opblazen
*langs de vlaggenlijn, je mag niet over de balk ernaast heen
*over een doek
*slalom met ei
*was van de ene lijn naar de andere verplaatsen
*bal door het doel schoppen
*mini sprongetje
*appel happen en aan je paard voeren (Bijoux lust geen appels dus ik heb een wortel

)
Bijoux stond al op springen van deze dag. Het was erg druk en slingers en ballonnen geven niet echt ontspanning

. Bijoux deed enorm haar best om te doen wat er gevraagd werd: namelijk netjes wachten tot zij aan de beurt was. Ze was 3x zo groot als normaal maar ze stond netjes stil

.
Daarna het spel. De ballon opblazen kon ik rustig doen. Daarna langs de vlaggenlijn, ging prima. Ze was nog erg gespannen maar ze deed het zonder aarzeling. Over het doek, geen probleem. Slalommen was iets enger maar met een beetje overtuiging ging dat ook nog goed. Daarna gingen de paarden naast de bak die in het weiland stonden rennen

. Tsja.. daar sta je dan met je super gespannen jonge paard. Dit was net even teveel voor haar. Staart ging omhoog en neusgaten open en af en toe (1:30 in het filpmje) springt ze omhoog.
[
Video ]
[
Video ]
Toch ben ik erg trots op haar. Ondanks haar drukte hield te rekening met mij, liep netjes om mij heen in plaats van over me heen (een maand geleden zou ze zeker over mij heen zijn gelopen!). Als de paarden even iets minder gingen rennen deed ze weer enorm haar best om mee te werken met het spel.
Ben zeker geen eerste geworden, maar voor ons toch een hele prestatie aangezien ze me een maand geleden nog aanviel!
Trots op de foto's en ook trots op Bijoux!