Ik kan alleen maar zeggen dat ik veel bewondering heb voor hoe jij je heb staande gehouden, in het hele proces heb je zoveel sh*t meningen gehad van de omgeving iedereen die het beter dacht te weten. Het gedonder en klap op klap vd verzekering goed en slecht nieuws afwisselend en je bent nooit het welzijn van je paard uit het oog verloren. De keuzes waar je x op x voor stond en je altijd vastgehouden aan de artsen en de meningen van de mensen die dichtbij je stonden om maar zo objectief en eerlijk mogelijk naar de situatie te blijven kijken. Kan alleen maar zeggen respect
janouk
Blogger
Geplaatst: 18-08-14 06:32
Het is jullie gelukt! Dit is echt teamwork.
Pebbels treft het met een baas zoals jij
EngeltjeS
Geplaatst: 18-08-14 08:08
Wat een verhaal, wat een vechtlust hebben jullie samen zeg!!!
Ik wil er niet een heel lang bericht van maken maar... Wat zijn jullie samen dapper, sterk, liefdevol en positief! Super knap hoe jij naar je paard kan kijken.
Ik heb je topic toentertijd gelezen. Ik vond het jammer maar zee begrijpelijk dat je het topic toen heb gesloten. Ik vind het super om deze update te lezen. Ik wens jullie heel veel plezier en geluk samen toe! Dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten.
Alleen maar respect voor jou doorzettingsvermogen!! Hoelang is het revalidatieproces nu nog? Ben gewoon benieuwd dat je nog lang mag genieten van je mooie meid!
NinkeG
Geplaatst: 18-08-14 09:43
Wat een verhaal en een doorzettingsvermogen zowel die van jou als die van Pebbels. En wat ziet ze er gelukkig uit Ik heb echt respect voor jullie!
AnimalFriend
Geplaatst: 18-08-14 09:53
Je moet heel veel van je paard houden om dit allemaal voor hem te doen, respect
Wat een fantastisch verhaal! Wat een knokkers! Heel veel mooie jaren samen voor de boeg! Geniet er van en heel veel respect voor jullie doorzettingsvermogen!
Wat een verhaal zeg! Ik heb alles gelezen en bekeken en soms even een traantje weg gepinkt. Diep respect wat jij voor je paardje gedaan hebt. Dat mag best gezegd worden. Hoop en gun jullie echt nog heel veel goede en vooral pijnloze jaren samen!
milaotje
Geplaatst: 18-08-14 12:18
Respect!
s82
Geplaatst: 18-08-14 12:51
Veel respect voor jullie! Wat een doorzetters! Maar is dit de Pebbels uit Den treek??? De pebbels die ook op groenewoude sprong??
spookyskippy
Geplaatst: 18-08-14 13:30
Jeetje, wat een verhaal! Super dat het nu weer goed gaat. Nog veel plezier samen
Knolledol
Geplaatst: 18-08-14 13:31
Wauw wat geweldig!! Wat er ook gebeurde doorgezet en nu is ze er weer beter!! Heb echt zitten huilen en heb veel respect voor de beslissingen die je maakte!
meliss1812
Geplaatst: 18-08-14 13:51
Wauw, wat een verhaal.. ben er stil van!
Nog vele goede en gezonde jaren samen gewenst, jullie hebben het verdiend!
ViefJor
Geplaatst: 18-08-14 14:13
Niet meer actief op bokt maar als ik jullie voorbij zie komen op Facebook moet ik toch even reageren. Lieve moira bedankt dat jij ook mij op de hoogte hebt gehouden via de pb! Ik heb onwijs met jullie mee geleefd en ik kan niets anders zeggen. Jullie zijn kanjers! Geniet lekker van je meisje!
sax89
Geplaatst: 18-08-14 15:02
Wat een verhaal.super dat het zo goed met haar gaat!!
Laatst bijgewerkt door cam op 18-08-14 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt
cam
Geplaatst: 18-08-14 16:21
Als haflinger eigenaar heb ik je verhaal toendertijd gevolgd. Was net als vele bang een IM van Pebbels te zien. Zag af en toe wel berichtjes van je en las tussen de regels wel dat jullie het beide nog niet op hadden gegeven. Maar dit is super mooi nieuws. En heerlijke foto's van haar in de wei. Dikke glimlach hier.
Maar brrrrr mijn hart had het wel moeilijk met het filmpje in de wei. Je houd je hart vast met die gekke bokkensprongen.
Nouvel
Geplaatst: 18-08-14 17:06
super gedaan!
ik hoop dat jullie nog heel lang samen kunnen genieten!
irisloove
Geplaatst: 18-08-14 17:16
wat een verhaal! Je mag vreselijk trots zijn op jezelf! Dat jij altijd die kracht in haar ogen bent blijven zien! En wat is ze sterk, wat een karakter, zo te vreden..
Mijn paard had vorig jaar een breuk in het hoefbeen en heeft 8 maand op stal gestaan, ik begrijp je gevoel heel goed. Was je niet heel bang de eerste keer op de wei (het rennen enz), ik had mn hart echt vast toen!
Pebbels en jij zijn toppers!! Ik hoop dat jullie nu zonder enkele problemen van elkaar kunnen genieten