Heel herkenbaar, de beschrijving van de TS. Heb zelf een alpenquarter die helemaal happy wordt van trailwerk. Ik heb nu twee keer springles met haar gehad, we maken nu hupsjes van 40 cm, maar je merkt dat ze het inschatten van de hindernis gewend is en ook gewend is zelf mee te denken. Ik heb ponybeest de laatste jaren niet zo enthousiast en voorwaarts gehad. Nu moet baasje nog vertrouwen krijgen in ons beider kunnen...
Hele gave prestatie super om te zien ook. Jullie zijn een mooi team. ik hoop met je mee dat je kan starten in de WE3 en hoop nog veel meer van dit soort topics te mogen zien
Door alle drie de onderdelen van de WE te oefenen/trainen, krijg je wel zelfvertrouwen.. O.a dat ik vorig jaar maandelijks naar de koeien ging oefenen was wel goed.. Dit jaar maar een keer naar Jeroen gegaan, mijn paard wist meteen waar we voor kwamen, oortjes erop en gaan.. Dat vind ie trouwens ook erg leuk om te doen met de koeien.
@ fabske Ja weer een stapje hoger gaan zou mooi zijn. Enige is die wissels, die er 100% in moeten zitten...moeilijke is als ze eenvoudige wissels goed kennen om dan die vliegende te leren. Maar hij kan het dus nu de juiste knopjes zien te ontwikkelen dat hij de vliegende op mijn aanwijzingen ook doet.
@Kirrr, zit ook het koeienwerk bij ons, teampenning. Geniaal stukje heb je trouwens in je profiel staan.
ponyzotje
Geplaatst: 14-08-14 11:20
Dat moet een van de mooiste WE/trials zijn die ik al gezien heb. Echt bewondering hoe je rijdt! Schitterend!