Mijn trots is weer thuis!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

felintje

Re: Mijn trots is weer thuis!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 16:51

Super voorje !
Echt een droom dat uitkomt !
Wat ik mij afvraag, friezen lijken in mijn ogen ontzettend op elkaar.
Hoe weetje zeker dat het jou paardje van vroeger is dat je terug hebt ?
Geniet er nu maar van !

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 16:56

Wat een prachtig verhaal TS! Een e-mail die zo lief is dat je hem haast boven je bed zou hangen.

Geniet van dit fantastische sprookje!

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-14 20:23

Bedankt voor alle toffe reacties, doet me goed! :D

Aloisia; zeker laat ik meer weten :)

Dankjewel Hanne :*

Danidewi, ik stuur je even een PB haha :)

Felintje, haha ik ben er vanuit gegaan dat ik niet besodemieterd ben xD Nee maar zonder grappen. Wikje heeft een heel klein kolletje op haar hoofd :) Echt minimaal hoor. Maar daar herken ik haar ook wel aan.. En ik weet niet. Maar ook zonder dat kolletje zou ik haar er wel uit kennen. Bij de handelaar heb ik ook net zolang gezocht tot ik haar vond :P Er stonden daar zo ontzettend veel Friezen (hij handelt bijna alleen maar in Friezen) en die man zei je moet zelf maar even zoeken, maar ik had haar zomaar haha :)

Selka, dankjewel! En klopt, heb hem ook uitgeprint en in een schriftje geplakt waar ik het hele verhaal in bij heb gehouden :)
Genieten komt zeker goed !

amyyy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 20:50

Wat een verhaal zeg! Ik snap heel goed hoe het is als àlles tegen zit.( vertel ik alleen via pb als het nodig is :') ) en wat voor een steun je paard daarbij kan leveren. Echt super dat je haar terug heb en lekker van haar kunt genieten. Ze is trouwens echt een plaatje :j
Wat ik hier eerder lees is hoe herken je een fries, want ze lijken op elkaar. Zelf heb ik een fjord, maar die zou ik ook herkennen. Een diertje waar je een band mee hebt herken je gewoon ^^

Wat een toffe vrouw die zweedse :p
heel erg veel plezier met haar!!