Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_maaike_D schreef:Ik vraag mij af hoeveel bokkers daadwerkelijk schoenenwerk hebben gezien.
Uitgevoerd door een vakbekwaam trainer en met een geschikt paard
Gulpje schreef:_maaike_D schreef:Ik vraag mij af hoeveel bokkers daadwerkelijk schoenenwerk hebben gezien.
Uitgevoerd door een vakbekwaam trainer en met een geschikt paard
Ben jij het eens met de manier waarop het paard op de foto's wordt opgeknoopt?
Zoveel mensen gaan nu op hun achterste benen staan, laat dan zien hoe het wél diervriendelijk kan?!
_maaike_D schreef:Ik oordeel niet over foto's, gemaakt van een filmpje, van ongelukkige momenten.
Betreft een rijder/trainer en paard welke ik niet ken.
1 moment of situatie zou niet voldoende moeten zijn om een hele trainingsmethode te veroordelen
Gulpje schreef:_maaike_D schreef:Ik oordeel niet over foto's, gemaakt van een filmpje, van ongelukkige momenten.
1 moment of situatie zou niet voldoende moeten zijn om een hele trainingsmethode te veroordelen
Ik weet er te weinig van om over de hele methode te oordelen, maar als voorstander moet je het toch wel met me eens zijn dat de foto's op z'n minst een vrij onvriendelijk beeld geven?
Dan is het extra leerzaam als er mensen opstaan met bijvoorbeeld video voorbeelden en duidelijke uitleg hoe het wél moet.
_maaike_D schreef:Ik oordeel niet over foto's, gemaakt van een filmpje, van ongelukkige momenten.
Neonlight schreef:Ook zal kundig iemand het touw tijdig laten vieren zodat het wel het been goed op de grond kan plaatsen.