Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

amandananana schreef:Ik vind de bonte echt nog te puppy om op te zitten, maar dat moet je zelf weten.
Een veulen een aangesingeld zadel opleggen heeft niks met humor te maken maar vind ik gewoon dom. Als hij aan de kletter gaat heb je de grootste problemen.

xemmosx schreef:Noem dan 5 dingen wat ooh zo erg voor hem zo zijn!
Dat zadel weegt nog geen eens 5 kg?

Poownie123 schreef:ach mensen stel jullie niet zo aan dit kan echt niet zoveel kwaad allemaal
TS zal zelf wel een beetje in kunnen schatten wat wel en niet kan
en wat betreft dat veulentje, als het zadel gewoon goed vast zit en het veulen schiet er ineens vandoor blijft het zadel gewoon liggen en zal het allemaal gewoon goed verlopen
Cassidy schreef:xemmosx schreef:Noem dan 5 dingen wat ooh zo erg voor hem zo zijn!
Dat zadel weegt nog geen eens 5 kg?
Topic even doorlezen? Het gaat niet om het gewicht. Het gaat om het feit dat het zadel niet zo is aangesingeld dat eventuele schrikreacties niet resulteren in het schuiven van dat zadel. Het gaat om het feit dat je een volwassen dier gaandeweg gaat voorbereiden op dat zadel, maar denkt voor de lol het zadel wel op een veulen te kunnen kwakken. Om maar twee dingen op te noemen.

xemmosx schreef:Nou gefeliciteerd meid! Dat jij alles wel doet volgens de regels,
Ik denk heus dat de TS echt wel weet wat ze doet, ziet het veulen er gespannen uit? Nee..
Cassidy schreef:xemmosx schreef:Bokt zeikt gwn *___*
Op Bokt zitten helaas mensen met meer ervaring, die weten wat voor risico's er aan dergelijk geintjes kunnen zitten.
^^ 
_love12_ schreef:Jeetje wat een gezeik allemaal weer, TS zal zelf wel weten wat ze wel en niet kan doen bij d'r paardjes..
En vind die bonte er nou niet echt puppy uit zien, vergeleken met die van mij al helemaal niet
http://nl.tinypic.com/r/2r2myhg/8
Hij is 3 en kan dus beleerd worden. Die bespiering enzo komt vanzelf allemaal wel..
Overigens is die van mij in mei pas 3 geworden en daar galoppeer ik nu al op weg:
http://nl.tinypic.com/r/25f3rpy/8
Allemaal eigen keuze.
En ja, dat veulentje.. Vind het eigenlijk best schattig hoe braaf ie blijft staan![]()
En nogmaals TS zal zelf wel weten wat ze wel en niet kan doen..