In 1 middagje 2 pony's "zadelmak" maken

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xemmosx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:28

Zit er goed uit TS,
Verder nog veel succes met inrijden!
Bokt zeikt gwn *___*

DJZ
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 22:29

Ja vast, maar nog niet aangetrokken... kon aan de zijkanten nog makkelijk een vuist ertussen krijgen :)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:29

liesenlizzy schreef:
Ja vast, maar nog niet aangetrokken... kon aan de zijkanten nog makkelijk een vuist ertussen krijgen :)

En zoals gezegd, dat is helemaal gevaarlijk. Een schrikreactie, een zadel dat schuift en ik wens je veel succes in het verdere traject van beleren van je paard.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:30

xemmosx schreef:
Bokt zeikt gwn *___*

Op Bokt zitten helaas mensen met meer ervaring, die weten wat voor risico's er aan dergelijk geintjes kunnen zitten.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:30

Mijn keuze zou het niet geweest zijn om de eerste keer direct de singel vast te maken, maar ik neem aan dat TS weet waar ze mee bezig is.
En een keertje voor de grap een zadeltje erop leggen, daar zie ik geen probleem in hoor. Worden ze alleen maar mak van!

xemmosx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:31

Cassidy schreef:
xemmosx schreef:
Bokt zeikt gwn *___*

Op Bokt zitten helaas mensen met meer ervaring, die weten wat voor risico's er aan dergelijk geintjes kunnen zitten.

Noem dan 5 dingen wat ooh zo erg voor hem zo zijn!
Dat zadel weegt nog geen eens 5 kg?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:32

kiki1976 schreef:
Mijn keuze zou het niet geweest zijn om de eerste keer direct de singel vast te maken, maar ik neem aan dat TS weet waar ze mee bezig is.

Dat is een aanname. Ik ga er van uit dat ze dat niet weet. Ook dat is een aanname, maar wel eentje in het voordeel van het paard :D

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:32

amandananana schreef:
Ik vind de bonte echt nog te puppy om op te zitten, maar dat moet je zelf weten.

Een veulen een aangesingeld zadel opleggen heeft niks met humor te maken maar vind ik gewoon dom. Als hij aan de kletter gaat heb je de grootste problemen.

ligt het aan mij of heb je een net zo'n groot probleem als je een pony met vlaggetjes en balonnen gaat behangen en die daarvan aande kletter slaat?

ik vind het weer een hoop overdreven reacties, veulen kan echt wel 3 kilo op zijn rug hebben lijkt me.
Ik bedoel, als veulentjes aan het stoeien zijn zie je toch ook vaak zat dat de ene met zijn benen op de andere springt?
dat is zwaarder dan een zadel.

Scott_Bomsai

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:33

ach mensen stel jullie niet zo aan dit kan echt niet zoveel kwaad allemaal
TS zal zelf wel een beetje in kunnen schatten wat wel en niet kan
en wat betreft dat veulentje, als het zadel gewoon goed vast zit en het veulen schiet er ineens vandoor blijft het zadel gewoon liggen en zal het allemaal gewoon goed verlopen

maar waarom speculeren als het gewoon goed is gegaan

Cocodox

Alsof er op latere leeftijd geen opzadel-trauma's kunnen ontstaan hahaha.
Serieus, die singel vast is enigszins een beetje onverstandig, maar voor de rest vind ik het zelfs nog best slim dat TS gewoon zo lekker bezig is met ze?...

Cassidy

xemmosx schreef:

Topic even doorlezen? Het gaat niet om het gewicht. Het gaat om het feit dat het zadel niet zo is aangesingeld dat eventuele schrikreacties niet resulteren in het schuiven van dat zadel. Het gaat om het feit dat je een volwassen dier gaandeweg gaat voorbereiden op dat zadel, maar denkt voor de lol het zadel wel op een veulen te kunnen kwakken. Om maar twee dingen op te noemen.

DJZ
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 22:34

Thnx Cassidy, je punt is duidelijk en aangekomen. 1 om te bewaren in mijn achterhoofd ;)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:35

Poownie123 schreef:
ach mensen stel jullie niet zo aan dit kan echt niet zoveel kwaad allemaal
TS zal zelf wel een beetje in kunnen schatten wat wel en niet kan
en wat betreft dat veulentje, als het zadel gewoon goed vast zit en het veulen schiet er ineens vandoor blijft het zadel gewoon liggen en zal het allemaal gewoon goed verlopen

Het zadel zat niet goed vast, er kon aan beide kanten nog een vuist tussen.
Het is idd gelukkig goed gegaan.
Moeten we nu allemaal halleluja roepen en lachen omdat het zo grappig was?
Het is gewoon NIET grappig en bijzonder onverstandig.
Je geeft wel een voorbeeld aan meelezers die denken dat ze het ook zo kunnen doen omdat het bij ts goed is gegaan.
Daar al eens aan gedacht?

xemmosx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:38

Cassidy schreef:
xemmosx schreef:

Topic even doorlezen? Het gaat niet om het gewicht. Het gaat om het feit dat het zadel niet zo is aangesingeld dat eventuele schrikreacties niet resulteren in het schuiven van dat zadel. Het gaat om het feit dat je een volwassen dier gaandeweg gaat voorbereiden op dat zadel, maar denkt voor de lol het zadel wel op een veulen te kunnen kwakken. Om maar twee dingen op te noemen.

Nou gefeliciteerd meid! Dat jij alles wel doet volgens de regels,
Ik denk heus dat de TS echt wel weet wat ze doet, ziet het veulen er gespannen uit? Nee..

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:39

xemmosx schreef:
Nou gefeliciteerd meid! Dat jij alles wel doet volgens de regels,
Ik denk heus dat de TS echt wel weet wat ze doet, ziet het veulen er gespannen uit? Nee..

Ik dring duidelijk niet tot je door. Jammer, gemiste kans. Laat verder ook maar.
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 01-07-14 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:40

Cassidy schreef:
xemmosx schreef:
Bokt zeikt gwn *___*

Hahaha pardon!?
Nee op bokt zitten mensen die denken dat ze meer ervaring hebben, tenminste een deel dan.
Merendeel van bokt zijn gewoon een stel mieperts die overal commentaar op hebben.

DJZ
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 22:41

liesenlizzy schreef:
Thnx Cassidy, je punt is duidelijk en aangekomen. 1 om te bewaren in mijn achterhoofd ;)

Ik quote mezelf even, voor het geval er overheen gelezen wordt :)

Hettieheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:43

Aanname op aanname in dit topic. Waarom kan men toch niet gewoon zijn mening hier neer planten zonder afgebrand te worden... wat een lange tenen weer..

De een vind het leuk... De ander onverstandig.
Heb gezegd wat ik er van vond en laat het daarbij.

xemmosx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:43

Bokt zeikt gwn *___*
[/quote]

Op Bokt zitten helaas mensen met meer ervaring, die weten wat voor risico's er aan dergelijk geintjes kunnen zitten.[/quote]

Hahaha pardon!?
Nee op bokt zitten mensen die denken dat ze meer ervaring hebben, tenminste een deel dan.
Merendeel van bokt zijn gewoon een stel mieperts die overal commentaar op hebben.[/quote]

Ga niet tijger doen als je poesie bent :+ ^^

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:44

Jeetje wat een gezeik allemaal weer, TS zal zelf wel weten wat ze wel en niet kan doen bij d'r paardjes..

En vind die bonte er nou niet echt puppy uit zien, vergeleken met die van mij al helemaal niet :9
http://nl.tinypic.com/r/2r2myhg/8
Hij is 3 en kan dus beleerd worden. Die bespiering enzo komt vanzelf allemaal wel..
Overigens is die van mij in mei pas 3 geworden en daar galoppeer ik nu al op weg:
http://nl.tinypic.com/r/25f3rpy/8

Allemaal eigen keuze.
En ja, dat veulentje.. Vind het eigenlijk best schattig hoe braaf ie blijft staan :o
En nogmaals TS zal zelf wel weten wat ze wel en niet kan doen..

xemmosx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:45

_love12_ schreef:
Jeetje wat een gezeik allemaal weer, TS zal zelf wel weten wat ze wel en niet kan doen bij d'r paardjes..

En vind die bonte er nou niet echt puppy uit zien, vergeleken met die van mij al helemaal niet :9
http://nl.tinypic.com/r/2r2myhg/8
Hij is 3 en kan dus beleerd worden. Die bespiering enzo komt vanzelf allemaal wel..
Overigens is die van mij in mei pas 3 geworden en daar galoppeer ik nu al op weg:
http://nl.tinypic.com/r/25f3rpy/8

Allemaal eigen keuze.
En ja, dat veulentje.. Vind het eigenlijk best schattig hoe braaf ie blijft staan :o
En nogmaals TS zal zelf wel weten wat ze wel en niet kan doen..

+1

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:46

Ik denk dat het tijd wordt om te temmen :)
Ik ga mee met cassidy, maar dat punt heb je al genoeg gehoord. Denk ook niet dat je er bij stil gegaan hebt, en to be honest, zou ik ook niet doen

Doe niet tijger als je pussy bent? Is dat weer terug :') ?

xJennifx

Ziet er ontspannen uit!

Sylkai

Wat een gezever!

TS, super mooi bontje, en fijn dat je het zo rustig aan doet.

Voor de rest, zoals gelezen kan worden heeft TS het zadel en veulen heel de tijd vast gehad, (op voor de foto na), ik kan er de humor wel van in zien, het aansingelen misschien niet verstandig, maar een los zadel op een veulen dan wel ?! Valt er af tegen zijn beentjes, alle gevolgen van dien?

Galantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:48

[/quote]

Ik dring duidelijk niet tot je door. Jammer, gemiste kans. Laat verder ook maar.[/quote]

Gemiste kans? Is dit sarcastisch bedoeld? :+