_lautje_ schreef:Ach ja meisjes van 16.....
En wow je hebt al wel 1 pony doorgereden.
Misschien helpt het als jij en je moeder iets minder hoog van de toren zouden blazen. Je bent 16, hebt nog geen fiets gepresteerd, maar weet wel alles beter. Want je lest bij een internationale ruiter...
Meisje leer eerst eens paardrijden en vooral je mond houden. Als jij ook zo hoog van de toren blaast bij je trainer (volgens mij dezelfde persoon als ik ook bij les) geloof ik niet dat hij je lang lief gaat vinden.
En geloof mij maar het advies van luisteren en je mond houden is het beste advies wat ik heb meegekregen toen ik jou leeftijd had.
Veel plezier met je paarden en wie weet kom ik je nog eens tegen op wedstrijd of een training.
AMEN!
Heb je gister zien rijden op de vlietlanden kan ook het 1 en ander aan gedaan worden....
) geloof ik niet dat hij je lang lief gaat vinden.
profiel zegt ook genoeg.
Als je er niet mee wilt fokken en je het niet "nodig" hebt mbt de sport dan is het dier net zo goed af als ruin. Dat hengsten een mooie hals hebben hoeft ook geen reden te zijn, zeker niet in een geval als dit als je geen tips wilt ontvangen om de bespiering te bevorderen.
Wat we ook zeggen, als ze de arrogantie blijft houden, dringt dat toch niet door. Ze valt vanzelf een keer op dr neus zegmaar. Het is alleen erg jammer voor het paard.