Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xPearl schreef:"matyee95"
Overal waar bram was, was ik ook.
Ohh, hahaa okee. Heb je dan niet gezien volgensmij. Reed jij ookk mee dan?Citaat:ja met elfried!
Jaa. Met een kleine dikke fjord, met lange manen. In dezelfde rubriek als Manon. B zonddr wedstrijdervaring.
lizet_lara schreef:Super gaafe trekpaarden! Het zij ook echt heerlijke beesten he!
Ik vind bram helemaal geweldig
Hoeft geen strikje om hoor, is een mooie voor bij mijn trekpaardje in de wei![]()
matyee95 schreef:lizet_lara schreef:Super gaafe trekpaarden! Het zij ook echt heerlijke beesten he!
Hoeft geen strikje om hoor, is een mooie voor bij mijn trekpaardje in de wei![]()
Haha dan moet je eerst door manon heen. Die geeft brammetje niet zomaar weg. En is je trekpaard merrie? Zoja, dan is ze binnen 3 seconden drachtig.
matyee95 schreef:lizet_lara schreef:Super gaafe trekpaarden! Het zij ook echt heerlijke beesten he!
Haha dan moet je eerst door manon heen. Die geeft brammetje niet zomaar weg. En is je trekpaard merrie? Zoja, dan is ze binnen 3 seconden drachtig.
Citaat:Ik vind bram helemaal geweldig
Best een leuke match toch?
Mijn trekpaard is een 8 jaar oude merrie.
matyee95 schreef:Soraya10 schreef:Dat is nog een droom van mij om een keer op een Belgisch trekpaard te rijden. Ik vind ze super mooi al van kleins af aan!
Wat led oe?
Citaat:Dat is nog een droom van mij om een keer op een Belgisch trekpaard te rijden. Ik vind ze super mooi al van kleins af aan!
Wat led oe?
Het feit dat er hier in de buurt geen staan en ik een overvolle agenda heb misschien het feit omdat ik even zo snel niet weet waar ik hier in de buurt even trekpaard rijden kan?