Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xJennifx schreef:Ik denk dat je reactie dan erg misplaatst is als het niets belangrijks is, je maakt mensen zo alleen maar nieuwsgierig.
Axel_Valerie schreef:xJennifx schreef:Ik denk dat je reactie dan erg misplaatst is als het niets belangrijks is, je maakt mensen zo alleen maar nieuwsgierig.
Wie ben jij om te zeggen dat mijn reactie misplaatst is?
Ik ga het toch maar wel even uitleggen denk ik.
De dierenpolitie en de gewone politie werken TOTAAL langs elkaar heen. De dierenpolitie kwam bij ons een tas uit het land halen en wisten totaal van niks. Bovendien is het niet de taak van de dierenpolitie om sporenonderzoek te doen maar meer om te beoordelen of een mishandeling wel echt een mishandeling is. Verder heeft de man ook niet gezocht.
Later is er door een stalgenoot een jas gevonden op de plek waar de beste man ons land in is gevlucht.
Daarop komt de politie zelf wel. Zij hadden geen idee van het feit dat er eerder op de dag door de dierenpolitie gezocht was naar een platic tas. Bovenien denk je dan dat ze de jas gelijk komen halen, maar nee ze laten rustig 14 lange uren op zich wachten.
Caira schreef:Valerie, is er daadwerkelijk een paard aangevallen? Is er schade en zo ja op welke stal? Want tot nu toe is er niemand die iets weet. Enkel wat er bij jullie voorgevallen is en dat kan ook een inbraak zijn geweest, toch?
Caira schreef:Valerie, is er daadwerkelijk een paard aangevallen? Is er schade en zo ja op welke stal? Want tot nu toe is er niemand die iets weet. Enkel wat er bij jullie voorgevallen is en dat kan ook een inbraak zijn geweest, toch?

Vanky schreef:Daarnaast is er nog niks bekend over de eerdere mishandeling op de Bergerweg, en vind het erg merkwaardig dat de politie, mocht het zo zijn.
Nog niet langs de buren is gegaan voor eventuele getuigen? Of sowieso de andere mensen die om info vragen 'de waarheid' vertellen over de mishandelingen.
Zodat wij ook actie kunnen ondernemen om een volgende keer te voorkomen, en op scherp staan.
Als ze de waarheid tegen iedereen zeggen veroorzaken ze minder onrust dan nu. Nu gaan mensen zelf verhalen bedenken en conclusies trekken na gebeurtenissen.
Veroorzaakt alleen maar onrust.
Caira schreef:De dierenarts weet ook van niets, hun collega's ook niet, de gene die ik ken die de politie hebben gesproken zeggen ook dat er geen daadwerkelijke mishandeling bekend is. Ook in de media staat letterlijk: er zijn geruchten. Maar niemand, helemaal niemand kent een eigenaar die getroffen is...
Ik erger me er ook een beetje aan, maar dat had ik al eerder aangegeven.Caira schreef:De dierenarts weet ook van niets, hun collega's ook niet, de gene die ik ken die de politie hebben gesproken zeggen ook dat er geen daadwerkelijke mishandeling bekend is. Ook in de media staat letterlijk: er zijn geruchten. Maar niemand, helemaal niemand kent een eigenaar die getroffen is...
gekvanfleur schreef:dat komt door de manier waarop je schrijftIk erger me er ook een beetje aan, maar dat had ik al eerder aangegeven.
Je verteld niet duidelijk, (halve info) en gebruikt termen die nog apart klinken (opengereten, kom op) bovendien roept iemand iets over hart van NL en jij hebt al gebeld, om wat te vertellen dan?? de politie wil de locatie nog niet eens noemen.
Het klinkt allemaal heel heftig en die man zegt:gewoon een zwerver. Wacht nu gewoom eerst even wat daaruit komt. want ik noem dit een beetje spokenjagen. Het is niet eens zeker dat die persooj ook maar iets te maken heeft met de mishandelingen..
Verder is het wel degelijk de taak van de dierenpolitie om sporen onderzoek te doen. Ze heten niet voor niets zo.
.