Wauwwwwww.....! Geweldige foto's! Knap gedaan van Lev, zo dichtbij als je het niet gewend bent. Maar als ik naar het paard kijk,die straalt zo veel rust en vertrouwen uit, daar zou bijna iedereen wel zo tegen aan durven kruipen denk ik?
Wat een kunstenaar de fotograaf!! Zelden zo onder de indruk! Petje af! Voor Jauke en jullie ook natuurlijk
Mossel
Geplaatst: 13-05-14 13:18
Ik ben altijd een stille meelezer, maar deze kan ik niet zonder reactie voorbij laten gaan. Wat een mega geweldig foto's, als ik niet beter wist zou ik inderdaad denken dat paard en voetballer al jaren een combi zijn. Erg mooi vast gelegd, en uiteraard complimenten voor jou.
Netje
Geplaatst: 13-05-14 13:19
Hier moet ik op reageren: dit is zó mooi ! De eenheid tussen mens en dier spreekt uit alles en het is bijna ongelofelijk dat hij nog zelden een paard van dichtbij gezien heeft. Respect voor allebei de paarden, maar vooral voor Jauke !
Wat een prachtige sfeerfoto's, vooral die zwart-witte!
Verosjaak
Geplaatst: 13-05-14 13:28
Waarom moest de shoot met paard als ik vragen mag? Neem aan dat het voor een tijdschrift is ofzo. Gezien het een voetballers is zonder link naar de paarden .
Neemt niet weg dat het uiterst aaibare en kwijlbare platen zijn. Heel mooi. En dan uiteraard ook Jaukes zachtmoedige uitstraling.
iirrssjjee
Geplaatst: 13-05-14 13:31
Waaauuuuw heeeel mooi! Heb gestemd voor uitgelicht!
Carolienn_
Geplaatst: 13-05-14 13:32
Wauw! wat een ontzettend gave shoot en de foto's zijn echt prachtig!
Pràchtig! De laatste vind ik het mooist. Wat was de reden van deze combinatie voor een fotoshoot?
BigOne
Geplaatst: 13-05-14 13:37
Dit zijn foto's die op de cover van elk groot magazine ter wereld geplaatst kunnen worden. Fantastisch, wat een paard en wat een vertrouwen van het model om zo onbevangen en duidelijk met veel plezier met de paarden om te gaan.
essie_blue
Geplaatst: 13-05-14 13:39
Jeetje wat knap!! Prachtige platen, het is helemaal niet te zien dat Evgeniy geen ervaring heeft met paarden..