Het is idd een prachtig gezicht, voor ons al weer zo 'normaal' maar het leukste vindt ik nog dat je mensen hun huisje uit ziet komen met camera's en al.
Enkele fjorden uit deze groep kennen de boot nog van vorig jaar, maar er stond ook eentje op die nog nooit een boot van dichtbij gezien heeft volgens mij. Een opfok klant, die had even moeite met de opstap van de boot. Maar als je er maar een aantal op hebt staan die rustig blijven kijken, volgt de rest. Net schapen!
Wel even wat anders dan een paard op de pont. Weet dat ook runderen en schapen op deze manier vervoerd worden. Zeker als het een veenweidegebied is. Weinig wegen veel water.
Leuk om te zien! Wat ik me wel afvraag is: blijven de anderen ook rustig zodra je een deel van de club afzet in de ''vrijheid''. Dat lijkt me namelijk wel een moment waarop de rest die nog moet blijven staan wat onrustig word.
Wauw bedankt voor het delen, echt super gave foto's! Ik woon vlak in de buurt en wist wel dat ze de dieren zo vervoerden, maar had het nog nooit gezien. Echt super mooi gezicht! :-D
Die paarden staan er op alsof ze iedere dag een pontje pakken, geweldig
Jeskim
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-14 21:32
@ Verona, de hengsten staan wel apart van de merries. Dus gedekt wordt er niet!
@ 19LindA83, dat gaat wel goed. Er komt wel eens wat onrust, maar geen gekke dingen. Er staan altijd nog genoeg paarden op de boot, er blijft er geen een achter. De laatste twee hadden zelfs de meeste moeite om van de boot af te gaan.
xRiiannex
Geplaatst: 24-04-14 21:34
Wow! Wat lijkt mij dit gaaf om mee te maken zeg
Berdien
Geplaatst: 24-04-14 21:35
Wat een schitterende foto's! Lekker met z'n allen kalmpjes op de boot op weg naar Goede Tijden. Prachtig