Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jannepauli schreef:Je gaat je toch niet door je beperkingen buiten spel laten zetten? Kom op - ga mennen!!
Een men cursus is leuk om te doen, en je kunt het paard laten beleren voor de kar.
Denk je dat je met mennen minder plezier van haar zult hebben? Mennen is moeilijker dan je denkt, dat vereist gevoel en concentratie - juist omdat je geen rechtstreeks contact hebt, is goed mennen een uitdaging!
Omdat je al zo'n goede band hebt met dit paard zou ik er vol voor gaan!
Doen!!!
noekk_ schreef:Jannepauli schreef:Je gaat je toch niet door je beperkingen buiten spel laten zetten? Kom op - ga mennen!!
Een men cursus is leuk om te doen, en je kunt het paard laten beleren voor de kar.
Denk je dat je met mennen minder plezier van haar zult hebben? Mennen is moeilijker dan je denkt, dat vereist gevoel en concentratie - juist omdat je geen rechtstreeks contact hebt, is goed mennen een uitdaging!
Omdat je al zo'n goede band hebt met dit paard zou ik er vol voor gaan!
Doen!!!
Ik ga hier helemaal in mee.
Je hebt al zo ontzettend goed je best gedaan om alles voor elkaar te krijgen, dan mag dat toch eigenlijk niet zo in een klap afgelopen zijn? Go for it!!!!