Ik buig heel diep voor jullie, errug knap!! Blij te zien dat je ergens in Tilburg woont, hopelijk komen we jullie een keer tegen als we lekker buitenrijden!
waauw! Ik wil ook zo'n haf! haha wat een leuk team zijn jullie samen!
maralyn
Geplaatst: 07-04-14 19:51
Wat een fijne training, heel gemoedelijk. Veel klopjes zoals ik zo zie. Kunnen meer ruiters voorbeeld aan nemen.
Zo ver kom ik vast niet met mijn knotsgekke fries
FR_Foto
Geplaatst: 07-04-14 19:54
wouw!!!!!
sas1986
Geplaatst: 07-04-14 20:05
WOUW wat een leuk filmpje om naar te kijken. Echt een leuk paard is het.
xRiiannex
Geplaatst: 07-04-14 21:25
Je bent een groot voorbeeld voor mij! Over een paar maanden ga ik lessen volgen met mij draver en hoop ook ooit zo ver te komen als jou (als me dravertje er zin in heeft tenminste)
Ik rij een halve haflinger, maar qua formaat en bouw is ze hetzelfde bijna. Daar rijden we nu Z1 mee, mogen Z2 starten en die gaat ook richting Rebel met zn passage! Onze galop is al we een stuk beter, daar draait ze zo een pirouette. Het verzamelen in draf gaat ook al steeds beter! Dus erg leuk om te zien dat er ook anderen zijn die zo lekker bezig zijn in de dressuur!! Eigenaresse van de halve haf is Def hier. Pony is Donya.
saral
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-14 22:10
Hahaha... Een halve haf... Ben visueel ingesteld
Ik heb nu niet meer filmpjes, maar vond de opmerking dat t vaker dan eens in de drie jaar mocht, wel inspirerend
Def
Geplaatst: 07-04-14 22:13
er zit gelukkig ook nog een andere helft aan hoor ...
Leuk om te zien! Hij doet hartstikke zijn best zo te zien. Erg fijn zo'n meewerkend paard. Meer filmpjes mogen altijd natuurlijk
Ooww wat gaaf! Ziet er heel leuk uit! Hoe heet dat liedje van t eerste filmpje? Er borrelde heel veel herinneringen op maar weet niet meer waarvan het is! Efteling misschien? Ga zo door!