Mijn nieuwe aanwinst valk merrie Ald Feart's Mierela!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 12:14

Wat een gezeur zeg. Ik zie TS nergens de fokker zwart maken of zichzelf alle credit geven.
Als ze volgens haar idee elke pony wel kan omtoveren tot een prachtpony dan was ze niet weer naar dezelfde fokker gegaan. Dat ze wel naar dezelfde fokker gaat steeds geeft toch aan dat ze zijn fokproducten waardeert?

Normaal als er wordt gezegd dat (jonge) paarden de hele dag op stal staan staat heel bokt op z'n achterpoten (en maar goed ook), maar nu is het weer niet goed. Als je het allemaal echt zo erg vind kan je dat toch ook via pb doen? Ik snap de toegevoegde waarde van dat melden in dit topic echt niet. Als ik TS was zou ik alleen nog maar reageren via pb.

TS, ik vind het een prachtmerrie, en helemaal top dat je haar hebt laten doorlichten voor je van alles bent gaan doen. Ik ga jullie volgen, en hopelijk volgend jaar een mooi veulentje!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-14 12:17

Punz schreef:
Is niet bedoeld als een steek onder water, wel een verzoek om iets meer respect. Nogmaals: ik wéét de feiten niet, dat zeg ik bij herhaling. Daar gáát het niet om. Vraag alleen om wat meer respect en credits voor de fokker. That's all. Maar zoals al eerder gezegd: het is kennelijk lastig om de nuance weer te geven, zo schriftelijk.

Ik praat altijd met alle respect over andere mensen, het is inderdaad dat jij de feiten niet weet en dan hoeven er nog geen conclusies getrokken worden dit had je ook per PB kunnen doen. Ik zeg vaak zat dat ze het goed hebben maar het niet volgens de bokt wetten gaat, ze kregen hun natje en droogje maar de beste man is gewoon slecht ter been en haar daardoor niet dagelijks naar buiten en binnen kon zetten met een niet halstermak pony van nog niet eens 3. Ik ga verder ook geen woorden vuil aanmaken, de beste man fokt prachtige pony's ik weet natuurlijk niet hoe al andere nakomelingen eruit zien ze krijgen zeer goed te eten en zijn super aardig mensen.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-14 12:27

xSogno schreef:
Wat een gezeur zeg. Ik zie TS nergens de fokker zwart maken of zichzelf alle credit geven.
Als ze volgens haar idee elke pony wel kan omtoveren tot een prachtpony dan was ze niet weer naar dezelfde fokker gegaan. Dat ze wel naar dezelfde fokker gaat steeds geeft toch aan dat ze zijn fokproducten waardeert?

Normaal als er wordt gezegd dat (jonge) paarden de hele dag op stal staan staat heel bokt op z'n achterpoten (en maar goed ook), maar nu is het weer niet goed. Als je het allemaal echt zo erg vind kan je dat toch ook via pb doen? Ik snap de toegevoegde waarde van dat melden in dit topic echt niet. Als ik TS was zou ik alleen nog maar reageren via pb.

TS, ik vind het een prachtmerrie, en helemaal top dat je haar hebt laten doorlichten voor je van alles bent gaan doen. Ik ga jullie volgen, en hopelijk volgend jaar een mooi veulentje!

Dank je wel :)
Ik waardeer inderdaad deze fokker echt wel wat hij kwa fokken te weeg heeft gebracht ik vind vooral erg jammer dat andere mensen vooral op doorgaan en zo nare toon neerzetten want mijn aller eerste bericht zei ik inderdaad alleen dat ze binnen had gestaan en verder niks. Maar ik ga verder ook niet meer woorden aan vuil maken vind erg jammer dat topic zo heeft moeten lopen, ik ben blij met der en heb tevens de eerste foto al afgedrukt en opgestuurd met de post naar de beste man.

Graag vraag ik mensen die hier verder over willen hebben mijn PB altijd open staat en je me hier verder zulke vragen en of berichten kan sturen.

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 12:27

Sjo-nge-jo-nge.. wat een prutsmuts weer zeg! Ik heb mijn paard bij een zeer goede fokker vandaan, en wat knapte mijn paard op toen ze bij mij kwam! ze zat dik in dr vacht, en kon niet meer dan zenuwachtig zijn. er word gewoon weining met die beesten gedaan. dan doe ik toch ook niet af op de fokker?

TS. prachtige pony! zou er zelf ook voor vallen!

doebidon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 12:31

Ik heb nooit nergens uit het verhaal iets negatiefs opgemaakt over de fokker, behalve dan dat het er 1 is van de oude stempel.
je mag heel trots zijn op zo'n pony, en ik vind dat ze zeker is opgeknapt (net zoals elk ander dier dat uit de opfok of van het land komt op met deze leeftijd!)
en het feit dat je terug blijft gaan naar deze fokker lijkt me genoeg zeggen!

geniet lekker van je knappert

HarveyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:29

Wat een knapperd zeg _/-\o_

Pieneliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:44

Jeetje was ik maar een stukje kleiner..
Wat een plaatje zeg! Ben erg benieuwd hoe ze zich verder ontwikkeld!

Selena

Re: Mijn nieuwe aanwinst valk merrie Ald Feart's Mierela!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 13:53

Wat een plaatje. Succes en veel plezier nog!

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:22

Nicole geniet van je nieuwe (héle knappe) aanwinst!!
Merries kunnen lastig zijn maar als ze je eenmaal vertrouwen gaan ze door het vuur voor je (behalve als ze hengstig zijn hihi). Ik hoop dat ze een mooi en gezond veulentje krijgt volgend jaar!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-14 15:26

Fleurrr_ schreef:
Merries kunnen lastig zijn maar als ze je eenmaal vertrouwen gaan ze door het vuur voor je (behalve als ze hengstig zijn hihi). Ik hoop dat ze een mooi en gezond veulentje krijgt volgend jaar!

Ah vandaar dat ik der eergisteren wel achter behang wou plakken :')

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:28

Nicole schreef:
Fleurrr_ schreef:

Ah vandaar dat ik der eergisteren wel achter behang wou plakken :')

Hihi heb ik ook nog weleens hoor.
Maar als ze zich dan overgegeven heeft doet ze echt super der best!

Djulita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:42

Wauw wat een mooie merrie! Mag ik vragen hoe groot ze is?
Heel veel succes en plezier met haar!

Sarah_OM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:02

Ze is echt leuk! :j

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:29

Zooo wat een beauty!! _/-\o_

RobertMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:30

Mooie foto's en mooi paardje zeg!!
Misschien een hele suffe vraag, maar van welk merk is het hoofdstel??

Al tijden op zoek naar een gelijksoortig hoofdstel!

maximebailey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:32

Super mooi paardje ! Veel plezier met haar !

Wiesiesisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:34

Oeeh, wat een leukerd <3 , toch!
Veel plezier met haar!
Ben benieuwd hoe ze nog verder gaat transformeren!

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:35

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!! *\o/*
Wát een knapperd zeg! En wat een onwijs lief koppie zit erop! <3 Veel geluk samen!
Ook prachtige foto's! _/-\o_

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 18:39

Leuk dier!

Wat een typische Nederlands gezeik weer :')

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 18:41

Wat is ze gaaf zeg :wow: en ze heeft precies de zelfde uitdrukking als special weet je hoe het gaat met special

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 19:01

Wat een gave merrie! :D Mag ik vragen hoe je bij de fokker terecht bent gekomen? heeft hij ook een website ofzoiets? (mag ook in PB) ben wel heel benieuwd! :D

Rietje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 19:10

Gefeliciteerd!

Wat is ze mooi! <3 Hou je ons wel up to date met meer van zulke foto's?? Een veulentje van haar zou absoluut een bijzondere verschijning worden! <3
Ze heeft een prachtig lichaam en mooi bijpassend hoofd en die beweging, wow!:D

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 19:12

Jeetje wat een heerlijke merrie zeg!
Ik hoop dat je veel plezier met haar mag gaan beleven.

Floresta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 19:22

Wauw wat een ontzettend knappe merrie heb je zeg <3 en ook een zeer mooie hengst uitgekozen voor haar!
Ben heel benieuwd wat voor knapperd daar uit gaat komen!! Maar tegen die tijd krijgen we vast weer een topic te zien? :)

_Rianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 20:50

wauwie Nicole !!

wat een knapperd heb je weer zeg :D
heel veel plezier met haar