Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Punz schreef:Is niet bedoeld als een steek onder water, wel een verzoek om iets meer respect. Nogmaals: ik wéét de feiten niet, dat zeg ik bij herhaling. Daar gáát het niet om. Vraag alleen om wat meer respect en credits voor de fokker. That's all. Maar zoals al eerder gezegd: het is kennelijk lastig om de nuance weer te geven, zo schriftelijk.
xSogno schreef:Wat een gezeur zeg. Ik zie TS nergens de fokker zwart maken of zichzelf alle credit geven.
Als ze volgens haar idee elke pony wel kan omtoveren tot een prachtpony dan was ze niet weer naar dezelfde fokker gegaan. Dat ze wel naar dezelfde fokker gaat steeds geeft toch aan dat ze zijn fokproducten waardeert?
Normaal als er wordt gezegd dat (jonge) paarden de hele dag op stal staan staat heel bokt op z'n achterpoten (en maar goed ook), maar nu is het weer niet goed. Als je het allemaal echt zo erg vind kan je dat toch ook via pb doen? Ik snap de toegevoegde waarde van dat melden in dit topic echt niet. Als ik TS was zou ik alleen nog maar reageren via pb.
TS, ik vind het een prachtmerrie, en helemaal top dat je haar hebt laten doorlichten voor je van alles bent gaan doen. Ik ga jullie volgen, en hopelijk volgend jaar een mooi veulentje!
Fleurrr_ schreef:Nicole geniet van je nieuwe (héle knappe) aanwinst!!
Merries kunnen lastig zijn maar als ze je eenmaal vertrouwen gaan ze door het vuur voor je (behalve als ze hengstig zijn hihi). Ik hoop dat ze een mooi en gezond veulentje krijgt volgend jaar!
Nicole schreef:Fleurrr_ schreef:Nicole geniet van je nieuwe (héle knappe) aanwinst!!
Merries kunnen lastig zijn maar als ze je eenmaal vertrouwen gaan ze door het vuur voor je (behalve als ze hengstig zijn hihi). Ik hoop dat ze een mooi en gezond veulentje krijgt volgend jaar!
Ah vandaar dat ik der eergisteren wel achter behang wou plakken