Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Morgen en zondag weer. Morgen rijdt mijn ponycarrousel, de meiden hebben er zin in! kani_ejj schreef:Two lazy ranch geeft geen show. Teminste vandaag niet. Alleen een stand.
Wel een hele zooi kattenspeeltjes rijker.
) en de Two Lazy Seven ranch in de Eukanuba piste vond ik erg leuk! Ook nog gekanoot met Amber en Jesse (hond) en dat was ook leuk, beetje kort alleen

Ik ga ook nog een topic maken.

Michelle_96 schreef:Iemand die mij heel toevallig in Tilburg bij station weg kan halen??? Anders kan ik pas op half 12 bij animal event zijn... Uiteraard wil ik een vergoeding betalen maar zag net pas dat de bussen toch niet eerder rijden.. Ik kan 14 over 10 daar zijn...
Lijn 143 - Reusel en daarna lijn 142 - Best (beide bussen rijden 1x per 2 uur)
Leverage schreef:Michelle_96 schreef:Iemand die mij heel toevallig in Tilburg bij station weg kan halen??? Anders kan ik pas op half 12 bij animal event zijn... Uiteraard wil ik een vergoeding betalen maar zag net pas dat de bussen toch niet eerder rijden.. Ik kan 14 over 10 daar zijn...
*stille meelezer*
Eerste bus naar de Beekse Bergen gaat om 9:11, daarna ieder uurLijn 143 - Reusel en daarna lijn 142 - Best (beide bussen rijden 1x per 2 uur)