Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xAnthea schreef:FeeY schreef:Heb jij toevallig Lies_with_love22 met haflinger Axel op Instagram....
Ik voel een lichtelijke copy-actie...
Zelfde dekje, Zelfde hoofdstel (een nee het is geen hoofdstel wat veel voorkomt)
(Ik had er een link bij staan maar helaas doet hij het niet)
Oh jee![]()
Is dat geen hoofdstel van Hypostore? Lijkt er iig wel op. En dat dekje, hoeveel mensen rijden er wel niet rond met een rood scapa dekje? Kom op zeg...
FeeY schreef:xAnthea schreef:Oh jee![]()
Is dat geen hoofdstel van Hypostore? Lijkt er iig wel op. En dat dekje, hoeveel mensen rijden er wel niet rond met een rood scapa dekje? Kom op zeg...
Klopt, heb je ook gelijk in.
Maar als ik je de foto zou kunnen laten zien, zou je begrijpen wat ik bedoel!!
Helaas gaat dat niet.
Ik zeg voor de rest niet dat er iets mis mee is, alleen viel het me wel degelijk op. Vrij bekende Instagram pagina onder haflinger "lovers" namelijk
FeeY schreef:FeeY schreef:Heb jij toevallig Lies_with_love22 met haflinger Axel op Instagram....
Zelfde dekje, Zelfde hoofdstel (een nee het is geen hoofdstel wat veel voorkomt)
Oh jee![]()
Klopt, heb je ook gelijk in.
Maar als ik je de foto zou kunnen laten zien, zou je begrijpen wat ik bedoel!!
Helaas gaat dat niet.
Ik zeg voor de rest niet dat er iets mis mee is, alleen viel het me wel degelijk op. Vrij bekende Instagram pagina onder haflinger "lovers" namelijk
FeeY schreef:Heb jij toevallig Lies_with_love22 met haflinger Axel op Instagram....