Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Animal schreef:Jeutje![]()
Dat is met recht een springshet!
Als het haar maar niet op ideeën brengt om het weiland uit te springen. Als ik
naar het filmpje kijkt kan ze dat met gemak!
want in haar wei staat een pruimenboom en ze heeft een beetje een pruimenverslaving dus hadden we dat afgezet, maar ze sprong er over heen gelukkig is ze nog nooit uit de wei gesprongen
Als ze t toch gaat doen maar draadje erboven maken
michxsimone schreef:Animal schreef:Jeutje![]()
Dat is met recht een springshet!
Als het haar maar niet op ideeën brengt om het weiland uit te springen. Als ik
naar het filmpje kijkt kan ze dat met gemak!
Ze staat al 4 jaar dr in en ze kan er idd overwant in haar wei staat een pruimenboom en ze heeft een beetje een pruimenverslaving dus hadden we dat afgezet, maar ze sprong er over heen gelukkig is ze nog nooit uit de wei gesprongen
Als ze t toch gaat doen maar draadje erboven maken
Anne_Huizing schreef:Wow!! Die kan echt springen zegook knap dat ze er niet tussen door ging! Zit best wel een gat tussen waar ze tussendoor zou kunnen gaan maar je ziet nu goed dat ze er plezier in heeft!
michxsimone schreef:Anne_Huizing schreef:Wow!! Die kan echt springen zegook knap dat ze er niet tussen door ging! Zit best wel een gat tussen waar ze tussendoor zou kunnen gaan maar je ziet nu goed dat ze er plezier in heeft!
Haha als ze toevallig een keer geen zin heeft doet ze dat ook nog wel eens doen![]()
Dit filmpje heeft mijn vriendin gemaakt, we hadden Simone toen meegenomen naar de buren omdat we hun shetjes ook lieten springen dus ze was meer naar alles aan het kijken dan dat ze zin had om te springen
http://www.youtube.com/watch?v=ta45arRY ... gBT-NlSK1Q
Wat een supergave shetlander!