Heb zelf ook niet zulke goede ervaringen met Bakker helaas. Ik weet niet wie de ritten begeleiden, maar sommigen houden erg weinig rekening met andere strandgebruikers. Gelukkig heb ik een braaf peerd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_KiMbErLeY_ schreef:Oew, naar! Idd uit den boze om paarden van achter te benaderen in galopdiegene nog flink uitgescholden??
![]()
Verder was het wel leuk??? Ik wil trouwens wel dat filmpje zien!!!
GamblersCup schreef:Ik begrijp dat jullie aan het draven waren toen het dier idioot ging doen? Dus jullie draafden langs die man met de hond? Slecht.
GamblersCup schreef:Ik begrijp dat jullie aan het draven waren toen het dier idioot ging doen? Dus jullie draafden langs die man met de hond? Slecht.
Pepper2010 schreef:GamblersCup schreef:
Ik begrijp dat jullie aan het draven waren toen het dier idioot ging doen? Dus jullie draafden langs die man met de hond? Slecht.
De paarden mogen maar om een bepaalde tijd op het strand komen. Daar moeten de wandelaars dan maar rekening mee houden dat er om die tijd paarden zijn.
Pepper2010 schreef:GamblersCup schreef:
Ik begrijp dat jullie aan het draven waren toen het dier idioot ging doen? Dus jullie draafden langs die man met de hond? Slecht.
De paarden mogen maar om een bepaalde tijd op het strand komen. Daar moeten de wandelaars dan maar rekening mee houden dat er om die tijd paarden zijn.