Voor kleintjes hebben ze niks. Als je geluk hebt kun je ergens nog een halster maat pony vinden of een dekje in maat Cob. Maar dan moet je heeeeeeeeeel goed zoeken en kleiner hebben ze niet.
Daarnaast hebben ze altijd dezelfde aanbiedingen en alleen dezelfde dure merken kleding in het assortiment. Ook zitten er zo vaak lokkertjes bij. Dekens voor spotprijsjes bijvoorbeeld. Daar hebben ze heel weinig van en moet je meteen bij zijn. Deze zijn zo weg en worden ook niet meer aangevuld. Het was leuk, ben jaren geweest, maar de laatste keer was ik er klaar mee. De eerste keer dat ik niet meer geweest ben.
dravergekkie
Geplaatst: 04-03-14 08:57
Ze hebben wel is wat dekentjes van HV polo gehad voor die kleintjes.
Laatst stond bij de hypoplaza en hadden ze trouwens wel een shetlandhoek(je) , was nog vrij weinig maar het is een begin
Die dekentjes waren Demo's,dus niet officieel in het HV polo assortiment.
Aangezien de natuur het zelf mag doen bij mijn shet heb ik niks aan dekentjes. Longeerhoofdstelletje,leuke halsters en dekjes zijn natuurlijk nooit weg.
Oretha
Geplaatst: 12-03-14 20:26
Ik ga ook dit jaar op woensdag 16 april! Heb er zin in Heb een aantal spullen op mijn boodschappenlijst staan
Ik heb begrepen dat ze nu bezig zijn met het verstrekken van de tentenkamp folders aan de maneges. Dus internet maar goed in de gaten houden, zal niet lang meer duren.