Dank jullie wel voor alle super leuke reacties!
Zit weer helemaal na te genieten van de dag! En dan vergeet je spontaan dat je er om 8 uur 's ochtends al moest zijn maar uiteindelijk pas een uur later was vanwege de file die een uur duurde. Of dat je pas om 12 uur thuis was, allemaal vergeten 
piendepien schreef:Ik heb de reclame ook al vaak gezien , en ik heb jou ook op Horse event gezien,
had je dit paard daar ook bij je?
Wat voor zadel heb je erop liggen? Lijkt mij een super vaste, stevige zit !
Jauke gaat ook altijd mee naar Horse Event
Dus dan heb je hem daar vast ook gezien
Het zadel dat erop ligt is een Hidalgo Caracas II, is een zadel met een leren boom. Zeker een fijn zadel om op te zitten maar voor veel mensen in het begin wel heel erg wennen. En niet fijn met rijlaarzen, dan zit de onderkant van het zweetblad net tegen de bovenkant van je laars aan.
CK88 schreef:Wat super leuk, en een leuke ervaring!! Krijg je voor zoiets ook nog royaal betaald? (hoef niet te weten hoeveel hoor, maar vraag het me af omdat de lotto geld zat heeft

) Of extra veel lotto kaartjes

Jup, deze opdracht werd goed betaald, Doe er met plezier zo een stuk of 2/3 in de maand, dan heb ik een prima salaris
Lotto kaartjes had ik trouwens ook wel tof gevonden
maar dan wel erbij, niet in plaats van 
Ollientje86 schreef:WOOOOOOOOOOOOWWWWW, super gaaf zeg! En wat een schitterende fries heb je!
Reclame spotje is echt leuk geworden

Was het ver rijden naar Belgie met paard en al?
Het was ongeveer 2 uur rijden, dus wel een tijdje, maar voor mij zou naar Amsterdam met paard ongeveer even ver zijn
Dus geen mega afstand 
maaike1994 schreef:Nogmaals proficiat!
Wij waren degene met de arabier

, klopt wel niet dat hij niet direct goed stond... Shatan stond namelijk ook direct op de goede plaats en bleef ook braaf staan waar hij moest staan... De enige reden waarom hij t uiteindelijk niet geworden was, is omdat ze hem een beetje te klein vonden in de ruimte, en Jauke zijn formaat paste beter in de ruimte

Sorry, ik had van iemand begrepen dat het wel wat tijd koste voor dat hij precies goed stond, maar dat heb ik dan verkeerd begrepen. Was er ook niet bij natuurlijk. Maar ze waren wel enorm onder de indruk van het feit dat ik Jauke echt pas voor pas positioneren kan zoals alleen de voorhand een stapje opzij, houding gelijk maar dan in totaal 2 passen zijwaarts en nu nog een half pasje naar achteren. En daar is Jauke heel goed in, zich precies zo neer laten zetten.
De keuze voor Jauke had daar inderdaad zeker helemaal niets mee te maken, het was echt dat ze graag een imponerend paard wilde die klein genoeg was om in de woonkamer te passen
Wat dat betreft gewoon geluk gehad