Gaaf geworden Amable! Maar wat wil je met zo'n professioneel model
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Was het ver rijden naar Belgie met paard en al?

, klopt wel niet dat hij niet direct goed stond... Shatan stond namelijk ook direct op de goede plaats en bleef ook braaf staan waar hij moest staan... De enige reden waarom hij t uiteindelijk niet geworden was, is omdat ze hem een beetje te klein vonden in de ruimte, en Jauke zijn formaat paste beter in de ruimte
Zit weer helemaal na te genieten van de dag! En dan vergeet je spontaan dat je er om 8 uur 's ochtends al moest zijn maar uiteindelijk pas een uur later was vanwege de file die een uur duurde. Of dat je pas om 12 uur thuis was, allemaal vergeten 
piendepien schreef:Ik heb de reclame ook al vaak gezien , en ik heb jou ook op Horse event gezien,
had je dit paard daar ook bij je?
Wat voor zadel heb je erop liggen? Lijkt mij een super vaste, stevige zit !
Dus dan heb je hem daar vast ook gezien
CK88 schreef:Wat super leuk, en een leuke ervaring!! Krijg je voor zoiets ook nog royaal betaald? (hoef niet te weten hoeveel hoor, maar vraag het me af omdat de lotto geld zat heeft) Of extra veel lotto kaartjes
Lotto kaartjes had ik trouwens ook wel tof gevonden
maar dan wel erbij, niet in plaats van 
Ollientje86 schreef:WOOOOOOOOOOOOWWWWW, super gaaf zeg! En wat een schitterende fries heb je!
Reclame spotje is echt leuk gewordenWas het ver rijden naar Belgie met paard en al?
Dus geen mega afstand 
maaike1994 schreef:Nogmaals proficiat!
Wij waren degene met de arabier, klopt wel niet dat hij niet direct goed stond... Shatan stond namelijk ook direct op de goede plaats en bleef ook braaf staan waar hij moest staan... De enige reden waarom hij t uiteindelijk niet geworden was, is omdat ze hem een beetje te klein vonden in de ruimte, en Jauke zijn formaat paste beter in de ruimte
Wat dat betreft gewoon geluk gehad
.