Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

toen maar eerst ik aan de hand even voor de verduidelijking ben een struise zwangere vrouw en hem paar keer flink moeten tegenhouden en eraan moeten trekken om hem te leren wat hooo was maar, slim als ie is was hij er zo mee weg.. toen jasmin eraan (net 15 jaar en 48 kilo ongeveer) en dat ging ook super, wegstappen, naast haar lopen en halthouden waar ze wel soms even weer streng in moest zijn dat hij toch niet door mocht lopen. Toch keek hij nog boos, misschien ook een beetje oplettend en op ze hoede en toen proberen te draven en weer naar stap ook dit ging naar een aantal keer erg goed en dat vond ie wel leuk! 
Kreeg de andere foto's niet van me spiegelreflex camera, kaartlezer is stuk denk ik maar komen nog!
Ja hij zou gewoon hengst blijven, we hebben de ruimte en paarden om bij hem te zetten.
Citaat:En misschien voor je eigen veiligheid een zweepje meenemen. Gebruiken hoeft niet, maar voor het geval dat... Zeker met het kindje in je buik.

Nu staat die dus lekker helemaal schoon in ze stalletje! Zal morgen een foto nemen voor een foto update