Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LukieBradley schreef:Wat een snoesje, hele dag geen eten en water doet toch wel wat met die ponys.
Daarom ben ik er zo stipt op altijd als ik mee ga.
Zou eerst zelf mee gaan naar zuidlaren maar kon helaas niet op het eind, er kwam met die van ons een shetlander mee terug die ook duidelijk zonder eten had gestaan.
Zo sneu is dat.
Maar goed, hij is nu bij jou en je gaat hem opknappen!
Hartstikke super voor hem!!!!
naomi_g1998 schreef:LukieBradley schreef:Wat een snoesje, hele dag geen eten en water doet toch wel wat met die ponys.
Daarom ben ik er zo stipt op altijd als ik mee ga.
Zou eerst zelf mee gaan naar zuidlaren maar kon helaas niet op het eind, er kwam met die van ons een shetlander mee terug die ook duidelijk zonder eten had gestaan.
Zo sneu is dat.
Maar goed, hij is nu bij jou en je gaat hem opknappen!
Hartstikke super voor hem!!!!
Ik heb op verschillende plaatsen balen hooi zien liggen en zelfs een hele tank met water, genoeg handelaren die wel om hun beesten geven hoor.
LukieBradley schreef:naomi_g1998 schreef:Ik heb op verschillende plaatsen balen hooi zien liggen en zelfs een hele tank met water, genoeg handelaren die wel om hun beesten geven hoor.
Waar zie je mij zeggen da ik het over allemaal heb en zie je mij zeggen dat ze er niks om geven?ik geloof van nergens.
Oftewel geen discussie mogelijk.
Letsdunit schreef:Wat ik dan wel weer apart vind is dat er wel ergens iemand is geweest die hem heeft laten castreren. Dit kost toch ook al gauw gemiddeld 100 euro en dan verbaasd het me weer dat hij er verder zo onverzorgd uit ziet. Maar hij kan nu lekker opknappen, ik denk dat je hier een erg leuk en mooi ponietje aan over gaat houden !