Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KingYasFenn schreef:de gemiddelde verkoopprijzen zijn wat lager ondervindt ik en je kan een stuk meer onderhandelen over de prijs.
en @xpenny : Ja, hopelijk pakt het weer terug op zoals vroeger in grijzegrubbe, vorig jaar was gewoon minder doordat er gewisseld was van lokatie..
Ilse_123 schreef:Hoe groot is de markt ongeveer? Ik ken alleen Hedel en die is,,, vrij mega![]()
Toevallig moet mijn mamsie zaterdag naar Nuth, dus ik ga mooi regelen dat we alvast wat eerder gaan
Ilse_123 schreef:we hebben zeg maar met de familie een uitje naar Nuth... iedereen moet er om 2 uur zijn, maar ik kan alvast met een auto vooruit rijden, en ik wil er niet te vroeg zijn want dan moet ik dus nog lang wachten voor de rest van de family er is...
Hoe lang ben je er gemiddeld... uurtje of 2, 3, is dat een reële tijd?
xPenny schreef:Ilse_123 schreef:we hebben zeg maar met de familie een uitje naar Nuth... iedereen moet er om 2 uur zijn, maar ik kan alvast met een auto vooruit rijden, en ik wil er niet te vroeg zijn want dan moet ik dus nog lang wachten voor de rest van de family er is...
Wat er vorig jaar stond misschien zo'n kleine 2 uurtjes maar... Ligt eraan wat je interesses zijn? Wilde je iets kopen van de kraampjes of gewoon kijken?
Dus ik denk dat ik 3 uur wel vol kan krijgen (hoop dat zusje het daar ook mee eens is
)Ilse_123 schreef:we hebben zeg maar met de familie een uitje naar Nuth... iedereen moet er om 2 uur zijn, maar ik kan alvast met een auto vooruit rijden, en ik wil er niet te vroeg zijn want dan moet ik dus nog lang wachten voor de rest van de family er is...
Citaat:Wat er vorig jaar stond misschien zo'n kleine 2 uurtjes maar... Ligt eraan wat je interesses zijn? Wilde je iets kopen van de kraampjes of gewoon kijken?
Citaat:Bij kraampjes kan ik wel lang blijven hangen, paardjes kijken ook, en ik zie dat er ook clinics enzo worden gegeven, dus daar blijf ik ook wel hangenDus ik denk dat ik 3 uur wel vol kan krijgen (hoop dat zusje het daar ook mee eens is
)
Hoeveel paarden stonden er vorig jaar ongeveer?