Jacobeho live op Horse Event

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suelza

Re: Jacobeho live op Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 21:02

Whaaaaa wij waren al naar huis, had natuurlijk een paard op de trailer staan. Maar ik baal nu achteraf wel dat ik dit stukje heb gemist zeg. Gelukkig kan ik zeggen: "Ze hebben de fotos nog!".

Mooie fotos Jacobeho!!!! Leuk :)

Silver_Bolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 21:04

gave foto's zeg! Maar wat heeft die rechter fries nou voor een rare plek op zijn been?

Jacobeho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-13 21:06

Bedankt voor alle leuke reacties!

Silver_Bolly schreef:
gave foto's zeg! Maar wat heeft die rechter fries nou voor een rare plek op zijn been?

Volgens mij was het een oppervlakkige wond, maar hij liep er niet minder om gelukkig.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 21:10

Wat een gave foto's zeg! :D
En een geweldig overzicht <3

Ben zo blij met dit topic.

Jacobeho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-13 21:20

De weersvoorspellingen voor dit weekend waren helaas niet zo goed, toch hebben wij vandaag vooral 's ochtends erg mooi weer gehad! Helaas werd het 's middags wat bewolkt en hebben we wat druppels gevoelt. Maar we mogen zeker niet klagen wat dat betreft.

Bij deze nog wat terreinfoto's, zodat jullie kunnen zien hoe wij het vandaag hebben achtergelaten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jacobeho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-13 21:39

Ons dagje zit er weer op. Of nouja, de grootste taak komt nog. Het verslag van de dag..

Maar bij deze willen we graag het Bokt-team bedanken voor deze prachtige dag. We hebben echt genoten en zijn blij dat we deze kans gekregen hebben. Wat een ervaring! Verder willen we graag familie Bartels bedanken voor het warme ontvangst. En verder iedereen die heeft meegeholpen om deze dag tot een succes te maken.

Of wacht. We vergeten jullie natuurlijk nog. De Bokkers die ons vandaag gevolgd hebben. We hopen dat we jullie een goede indruk hebben kunnen geven van deze geweldige dag. Ons verslag van de dag volgt ooit nog een keer. Binnenkort. Snel. Als we niet in slaap vallen, vandaag nog. :P

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 22:21

Mooie foto's!
Zie nu pas dat we heel stuk van de eindshow gemist hebben, jammer....

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 16:17

Wat ziet het er ontzettend leuk uit & geweldige verslagen :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 17:23

Jacobeho schreef:
We overvallen jullie even met een aantal updates.. Daar gaat mijn voornemen om elk halfuur een update te plaatsen.. Misschien dat het vanaf nu lukt om jullie 'bijna live' up to date te houden.

Maar eerst verder met de European Rocky Mountain Horses, ook wel gangenpaarden. Als de muziek begint te spelen komen er twee paarden de ring in. Een merrie en enthousiaste hengst. Een spreker vertel dat ze gaan opzoek naar ritme in het paard. Daarvoor hebben ze een plaat in de ring gelegd, om te laten horen hoe het klinkt als de Rocky’s over de weg lopen.

Helaas hebben wij dit verder niet meer meegemaakt omdat we opzoek gingen naar het VIP-paviljoen. Jaja, we zijn very important.. ;p

http://i.imgur.com/4B7i08V.jpg

Mooi de papa van mijn hopelijk toekomstige veulen :j hoopte al dat iemand een foto van Sam zou maken.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 17:42

Die springfoto met dameszadel blijft ook heel mooi en die horse ball foto's, gaaf!
Wel iets waar je jong voor moet zijn geloof ik, zie met niet meteen ondersteboven aan mijn paard hangen om een bal te pakken en gooien.
Wel echt leuke sport voor de jeugd volgens mij.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 22:26

Jacobeho schreef:
Nadat we een mooi plekje hadden gevonden tussen de cirkels konden we genieten van de clinic over clickertraining. Kort samengevat; 4 paarden, 3 cirkels en genoeg te zien.

Oké, dat is wel erg kort. De eerste oefening die ze lieten zien was het paard naar je toe laten komen door middel van het opsteken van je hand. En warempel, ze deden het ook nog. Dat hoef ik bij mijn pony niet te proberen, die laat me liever alle hoeken van de wei zien.. Verder lieten ze nog veel meer zien zoals steigeren, dingen oppakken en liggen.

Bij deze een aantal foto’s, zodat jullie ook een beetje mee kunnen genieten.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Als beloning kwam er ook nog even een bal in de ring. Deze pony was iets te enthousiast..

Die laatste foto. geweldig!!!! Heb je nog meer foto's van deze demo? Ik zou ze graag allemaal hebben als dat kan :j

Jacobeho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-13 22:57

Bedankt voor de leuke reacties!

Ik heb nog meer foto's, maar ik moet ze nog wel even een beetje uitzoeken. In de loop van volgende week zal ik jullie wel een berichtje sturen met de gevraagde foto's.

Het verslag van de dag staat overigens ook al even online en je hier lezen; [HE] HE - Verslag van de vrijdag

myrtedandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 01:56

Leuke foto's van Horseball! Zie dat m'n zus ook al gereageerd heeft (@welmoed_).
Demonstratie vrijdag was zeer geslaagd en ging ook erg goed, we hebben echt heel veel leuke reacties gehad. En ook hier op bokt heeft eigenlijk iedereen positieve reacties! echt tof! Had een lekker hyperactief paardje onder me, maar voor bij Horseball is dat geen enkel probleem (behalve dan dat mevrouw bokkesprongen ging maken :')). Heb je nog meer foto's? Ik ga echt alle topics zo'n beetje af op zoek naar goede kiekjes, want ja, zo ongeveer half Bokt is in Deurne geweest haha!

(Zo en nu weer poging 100 tot slapen..)

xdaniejelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 12:33

Hihi die horseball foto's zijn echt leuk! ( Ik ben in het zwarte shirt nummer 4 ) :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 15:37

Mooie serie!

mocht je nog wat leuke foto's hebben van het dameszadel rijden, ik zat op de donkere merries met de grote bles (in bruin/creme).

myrtedandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 16:01

xdaniejelle schreef:
Hihi die horseball foto's zijn echt leuk! ( Ik ben in het zwarte shirt nummer 4 ) :D

Hoi Daniëlle :D ! haha! Ja je bent zo'n beetje de hoofdpersoon in deze foto's :P !

Jacobeho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-13 17:35

xdaniejelle schreef:

Haha leuk! En dankje. Ik kom er nu ineens achter dan je er wel vaak opstaat, zoals mytedandy ook al aangaf. Oeps. Bij de bokt-clinics hebben we geprobeerd foto's van verschillende personen te plaatsen, dat zijn we bij Horseball een beetje vergeten.. Nouja, laten we het er maar ophouden dat je een leuk fotomodel was.. :p

Lielle schreef:
Mooie serie!

mocht je nog wat leuke foto's hebben van het dameszadel rijden, ik zat op de donkere merries met de grote bles (in bruin/creme).

Bedankt! Ik ga de foto's binnenkort allemaal uitzoeken en op m'n laptop zetten, als ik nog leuke foto's van je heb dan hoor je het wel! :) Dat geld ook voor de rest van de mensen die gereageerd hebben en nieuwsgierig zijn naar meer foto's van een bepaald onderdeel.

xdaniejelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 19:28

myrtedandy schreef:
xdaniejelle schreef:

Hoi Daniëlle :D ! haha! Ja je bent zo'n beetje de hoofdpersoon in deze foto's :P !

Hahaha heeey :) Jaaa vet leuk !! :D

myrtedandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 22:31

myrtedandy schreef:
xdaniejelle schreef:

Hahaha heeey :) Jaaa vet leuk !! :D

Haha ja super joh, weer wat foto's voor het nageslacht :P.

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 22:26

Wauw wat een prachtige foto van onze Frederiksborger hengst Moravita's Pilo !! En wat een prachtig compliment... dank je! Leuk dat je genoten hebt! Mocht het mogelijk zijn dan zou ik heel graag je foto's willen zien die je tijdens deze demo hebt gemaakt? info@moravita.com :) Maar nogmaals; bedankt voor je super leuke verslag!!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 01:28

Hey moravita: ik vind jullie paarden elk jaar zo leuk! Ook dit jaar met veel plezier naar gekeken tijdens de rassendefilé!

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 21:28

Wat leuk om te horen!! Dank je:)

gamble

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 23:56

Jacobeho schreef:
Toen we om 10uur door de ingang mochten, liepen we gelijk tegen de friezen aan. Of nouja, niet letterlijk natuurlijk.

Er liepen 4 friezen in de fokkerijpiste. 1 van de ruiters had een microfoontje en vertelde wat over de paarden. Zo hebben ze een aantal verschillende karakters laten zien; o.a. het wedstrijdpaard en het familiepaard. Alle vier de paarden waren vrij indrukwekkend en behoorlijk aan de maat. Even laten werd dit vermoeden inderdaad bevestigd, er werd namelijk verteld dat friezen gemiddeld vaak 1.60-1.65m zijn. De paarden in de ring waren 1.65 - 1.74. Grote joekels dus.

Tot slot mochten de mensen die dat graag wouden de friezen nog even van dichtbij bekijken. Na wat aarzeling kwamen er een aantal mensen de ring in lopen. Ook dit meisje dat vrij klein lijkt in verhouding tot deze zwarte, vriendelijk reus.

[ Afbeelding ]

Ohhh dat is mijn kanjer, *TROTS*