Mooie fotos Jacobeho!!!! Leuk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jacobeho schreef:We overvallen jullie even met een aantal updates.. Daar gaat mijn voornemen om elk halfuur een update te plaatsen.. Misschien dat het vanaf nu lukt om jullie 'bijna live' up to date te houden.
Maar eerst verder met de European Rocky Mountain Horses, ook wel gangenpaarden. Als de muziek begint te spelen komen er twee paarden de ring in. Een merrie en enthousiaste hengst. Een spreker vertel dat ze gaan opzoek naar ritme in het paard. Daarvoor hebben ze een plaat in de ring gelegd, om te laten horen hoe het klinkt als de Rocky’s over de weg lopen.
Helaas hebben wij dit verder niet meer meegemaakt omdat we opzoek gingen naar het VIP-paviljoen. Jaja, we zijn very important.. ;p
http://i.imgur.com/4B7i08V.jpg
Jacobeho schreef:Nadat we een mooi plekje hadden gevonden tussen de cirkels konden we genieten van de clinic over clickertraining. Kort samengevat; 4 paarden, 3 cirkels en genoeg te zien.
Oké, dat is wel erg kort. De eerste oefening die ze lieten zien was het paard naar je toe laten komen door middel van het opsteken van je hand. En warempel, ze deden het ook nog. Dat hoef ik bij mijn pony niet te proberen, die laat me liever alle hoeken van de wei zien.. Verder lieten ze nog veel meer zien zoals steigeren, dingen oppakken en liggen.
Bij deze een aantal foto’s, zodat jullie ook een beetje mee kunnen genieten.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Als beloning kwam er ook nog even een bal in de ring. Deze pony was iets te enthousiast..
xdaniejelle schreef:Hihi die horseball foto's zijn echt leuk! ( Ik ben in het zwarte shirt nummer 4 )
Lielle schreef:Mooie serie!
mocht je nog wat leuke foto's hebben van het dameszadel rijden, ik zat op de donkere merries met de grote bles (in bruin/creme).
Jacobeho schreef:Toen we om 10uur door de ingang mochten, liepen we gelijk tegen de friezen aan. Of nouja, niet letterlijk natuurlijk.
Er liepen 4 friezen in de fokkerijpiste. 1 van de ruiters had een microfoontje en vertelde wat over de paarden. Zo hebben ze een aantal verschillende karakters laten zien; o.a. het wedstrijdpaard en het familiepaard. Alle vier de paarden waren vrij indrukwekkend en behoorlijk aan de maat. Even laten werd dit vermoeden inderdaad bevestigd, er werd namelijk verteld dat friezen gemiddeld vaak 1.60-1.65m zijn. De paarden in de ring waren 1.65 - 1.74. Grote joekels dus.
Tot slot mochten de mensen die dat graag wouden de friezen nog even van dichtbij bekijken. Na wat aarzeling kwamen er een aantal mensen de ring in lopen. Ook dit meisje dat vrij klein lijkt in verhouding tot deze zwarte, vriendelijk reus.
[ Afbeelding ]