Nog meer mensen? Er is al veel gezegd over de nek, maar nog niet zoveel over de foto's misschien iemand daar wat over..
Anoniem
Geplaatst: 04-09-13 11:37
De eigenaresse zet zelf bij haar advertenties ook fotos waarvan ik denk.... zonde!!! Hij heeft 34 geregistreerde nakomelingen het is niet zo maar een hengst denk je dan.. presenteer hem dan ook mooi. Maar goed daar kan ts weinig mee snap ik. Ik denk dat hij idd wat te vet is, verder is het een leuk dier en de andere pre en appaloosa zijn erg leuk.
Nessie
Geplaatst: 04-09-13 11:43
Oe wat ziet die nek er ongezond uit , verder heeft hij wel een mooie kleur! Leuke foto's hij had alleen wat netter gepresenteerd mogen worden, maar dan kan jij als fotograaf niks aan doen.
Prachtige foto's van schoonheden van paarden. Moret heeft een knappe kop hoor, zo! Mensen, niet zo miepen over die hals, hij is gewoon in te goede conditie (lees: iets te dik). Als hij slanker zou zijn en getraind wordt, wordt de hals vanzelf wat minder vet.
Die hengst mogen ze best brengen hoor, ik zorg er wel voor dat die nek eraf getraind word! Mooie paarden hoor, leuke foto's. Sommige zijn zeker waardig om in de penny als poster neer te zetten.
_Alarm_wlkp
Geplaatst: 04-09-13 13:06
Geef mij die bruine maar Die valk vind ik eerlijk gezet verre van mooi Die nek, bah nee Die appaloosa, heeft die zijn manen nu zo punk staan door het schuren?
Vind de foto's mooi en ach schoonheidsfoutje hebben alle paardjes wel Vind van de valk de benen ook prachtig en zijn uitstraling! hopelijk groeien die manen langer zou een nog mooier beeld geven ! Heeft hij trouwens nou een wit stipje/mini kolletje op ze hoofdje boven aan of lijkt dat zo?
jou foto's vind ik mooi halster e.d niet echt... ( beetje offtopic, maar hoe kan zo'n misvormde nek wel door de keuring komen, en geen staart niet ? zonder staart zie je niet wat voor haar hij heeft, maar het geen staart fokt hij niet door... bij zo'n misvormde nek weet je ook niet hoe de nek is, maar dat fokt hij ook niet door... ( de kap ) )
jus
Geplaatst: 04-09-13 20:41
Als een paard jong apto gekeurd word hebben ze vaak nog niet zo'n nek , keuring stelt weinig voor maar momenteel is het wat strenger dus waarschijnlijk was hij wel hierop afgekeurt geweest.
Mooie hengst, jammer dat het genetica verhaal op de website van geen kant klopt. Niet zo professioneel
Behalve dat...spelfouten staan ook niet erg netjes... (vastgelecht -> vastgelegd, word het geen valk scoor hij zeer hoog, wordt het geen valt, dan scoort hij zeer hoog..)
Dankjewel allemaal ! Tigress de foto's van de valk zijn niet van dezelfde hengst als die van die link
Tigress
Geplaatst: 04-09-13 22:44
Likemaaike schreef:
Dankjewel allemaal ! Tigress de foto's van de valk zijn niet van dezelfde hengst als die van die link
Nee ik weet ^_^ Maar het viel me gewoon op dat er bij het spul van de link spelfouten stonden
Likemaaike
Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-13 22:46
Tigress schreef:
Likemaaike schreef:
Nee ik weet ^_^ Maar het viel me gewoon op dat er bij het spul van de link spelfouten stonden
Heb je gelijk in Dankjewel voor je reactie over de foto's !
Madieke
Geplaatst: 05-09-13 15:47
Hij heeft een sprekend hoofd, die heb je vooral op de eerste foto mooi vast gelegd! Wat betreft de kiephals heel zonde, dit is allemaal vet en suiker opslag. Ik zou bij dit paard erg op zijn voeding letten (suikerarm) en er glucobalans (phytonics) in gooien, waarschijnlijk krijgt hij dan wel iets minder hals maar waarschijnlijk zal hij dan ook minder gaan kiepen.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 05-09-13 20:51
Op verzoek van de eigenaren die niet op bokt zitten wordt dit topic gesloten.