Mijn ervaring met "basis paardentraining"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

draaakje

Re: Mijn ervaring met "basis paardentraining"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-14 19:29

Als je zo'n "goede naam hebt opgebouwd" dan moet je natuurlijk je naam veranderen...

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 10:36

Wanneer meer mensen dat via Marktplaats kenbaar maken (vink 'verdachte adverteerder' aan) scheelt dat vast veel verdrietige paardeneigenaren.

1975chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 10:50

Jeetje, wat een verhaal weer. Ook ik ben helaas een aantal jaar geleden met haar in aanraking gekomen. Ook niet echt een positieve ervaring, eerlijk gezegd. Jammer dat ze nog steeds doorgaat met haar praktijken...

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 12:48

Wat als ze nu niet zó erg is als ze hier in het topic klinkt.
Wat nu als er goede en slechte kanten aan zitten, zoals aan ieder mens.

Dan ruïneren jullie nu het bedrijf en de hobby van deze persoon, alleen maar vanachter je computer scherm en omdat jij vindt dat ze 'weg' moet. Ik zeg niet dat ze goed is, maar of ze nu zo slechts is, daar ben ik ook niet van overtuigd. Ze wil geld verdienen, net als iedereen. Maar ik heb ook genoeg goede verhalen gehoord...

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-14 16:47

Dat is ook door mijn hoofd gegaan ZoZenn, maar dan meer; verdient niet iedereen een nieuwe start en een tweede kans. Zelf nadat ze ons zoveel pijn heeft gedaan en ik heb echt enorm veel mensen nog buiten dit topic gesproken die gedupeerd zijn. Het zou toch mooi zijn als niet alleen de naam van dit bedrijf wordt veranderd maar ook de manier waarop er omgegaan werd met mensen en dieren.
Dus aan de ene kant hoop ik dat dit zo is. Aan de andere kant ben ik gewoon enorm bang dat er nu weer meer mensen en dieren gedupeerd gaan worden omdat het bedrijf een andere naam heeft en er dus niet zo veel nog over op internet staat...
Als ik toen wist wat ik nu weet dan had dat ons en ons paard veel ellende bespaard...
Wat er bij onszelf en andere mensen en paarden gebeurt is was wel echt slecht, en niet zomaar "niet goed". Geld verdienen op deze manier door mensen een mooi verhaal voor te spiegelen en vervolgens geld verdienen aan onder andere mensen die hun paard niet terug kunnen nemen/voor het blok gezet worden/enorme dierenarts rekeningen verhalen op oud eigenaren/ernstig zieke paarden verkopen/een paard zeggen te verkopen en het vervolgens naar de slacht brengen zonder overleg is niet goed te praten.

Mocht er echt gebeuren wat er op de website staat dan zou het super zijn! Ik denk dat er veel vraag is naar goede begeleiding, zowel in de omgang en het rijden als in de verkoop van een paard. Ik hoop dus enorm dat met de verandering van naam de werkwijze ook veranderd is.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 14:18

Inmiddels heeft ze een totaal nieuwe site en zit ze weer in de handel waarbij ze ook weer vraagt naar paarden. Het is een poos stil geweest maar dat zal met bezoeken en rechtszaken van de inspectie te maken hebben gehad. Ik hoop dat ze haar leven gebeterd heeft maar zou er nooit en te nimmer een paard naar toebrengen of kopen.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-15 20:18

Ik hoop ook maar dat mensen goed op internet rond-lezen mochten ze toch de intentie hebben.

Gelukkig gaat het met Colenda super, helemaal op haar plek bij haar baasje! Daar zijn we ontzettend blij mee.

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 14:29

Ik zeg alleen met ervaring , GA NIET MET HAAR HANDELLEN.
zowel verkopen als kopen NIET DOEN.

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 15:27

Ik blijf het vreemd vinden dat ze zo onbetrouwbaar is.

Ik ben er geweest en ik heb met haar gepraat en alles wat ze zegt klopt. Ze denkt goed na over de paarden, hoe ze in elkaar zitten en lijkt precies te snappen hoe het moet. Vervolgens probeerde ze ons echter een paard te verkopen dat overduidelijk kreupel liep, waar wij niet eens op wilden stappen om diezelfde reden..

Als je wel weet hoe het moet, waarom doe je het dan niet..

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 15:42

ze kan idd mooi na je mond praten.
of je over bluffen.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-15 17:00

Ook ik zie haar zeker als een vrouw met veel kennis en ervaring, en dat bedoel ik positief. Jammer alleen dat ze dit op deze manier gebruikt.

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 18:40

uit boeken kan je veel leren.
en deze informatie kan je verwoorden op je site en tegen mensen, praktijk is helaas anders.

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 12:31

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 13:46

Als ik dit soort verhalen lees hoop ik nooit mijn paardje te hoeven verkopen. (Welke als 2 weken oud veulen is aangekocht )

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 20:54

Kan iemand vertellen of dit dezelfde persoon is die Kloppend hart Drenthe doet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 21:00

Volgens mij is dat haar wel...

Als ik de foto's op de site bekijk is het precies hetzelfde waar ik jaren geleden ben geweest. :j

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 21:15

Er staat een andere naam bij het emailadres nl. van ene Wouter maar goed een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 21:17

Als je onder "over ons" bij "wie" kijkt, dan staat Ria er ook bij. Verder is het huis, de accomodatie, het adres en alles hetzelfde.

Edit: heb Ria even opgezocht op Facebook, ook hier kom ik weer bij kloppend hart terecht. Op hetzelfde adres staat ook nog een KVK inschrijving van mindful mens en paard. Ook haar site (http://mindful-paard-en-mens.nl/) is gekoppeld aan Kloppend hart. Kan niet missen dus.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-02-17 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 21:21

Klopt helemaal.
B en b zij?
Dat komt niet goed.
Had hier in dorp ook al verhalen gehoord dat ze een zorg boerderijtje wilde opzetten.
Moest ze land hebben ( van ons)
Alleen dan wel voor wat land aan kavel minder waart was.
En wij verkopen ons land ook niet.
Hou maar op ik blijf ver uit haar buurt.