Erg mooie foto's van een mooie pony en mooie mensen ! Van binnen en van buiten ! Sulaatik's Moviestar is prachtig , naar mij idee familie van mijn dochters pony , hoe heet zijn moeder ?
De droom van een pennymeisje! Leuk dat je je nichtje dat zo gunt! En wat een geweldig gaaf paard!
UMayDream
Geplaatst: 14-08-13 13:13
Volgens mij heb jij je nichtje en je pony een héél groot plezier gedaan hiermee Foto 9 is ook echt ongelooflijk schattig, Movie kijkt daar zo tevreden
Edit: ook ik heb even in je profiel gekeken.. wat ben jij een doorzetter
Anne_mieke88
Geplaatst: 14-08-13 13:35
wat ontzettend gaaaaaaf!!!!!!!!!!! Heeel mooi beestje
xhorselovex
Geplaatst: 14-08-13 13:48
Wauw wat een top pony! En moet je je nichtje zien stralen zeg! Geweldig!
Ik hoop dat ze nog heel veel plezier mogen hebben samen, en jij natuurlijk ook!
Danique91
Geplaatst: 14-08-13 14:41
Haha wat een leuke pony! En je nichtje heeft er erg veel plezier in, dat zie je op elke foto weer, het is zo fijn om te zien hoe leuk en lief het kan gaan en hoe vriendelijk ook! Erg fijn dat ze op deze topper mag leren rijden! Top, zo zie ik het graag !
Wauw! Wat een knap paard zeg! Mooi gebouwd:) En dat karakter.. New Forest pony's he:) Zijn super sporters, maar hebben het grootste, liefste, braafste hartje van alle paarden En jij en je nichie bewijzen dat maar weer met zo'n hengst als Movie
Jorinda
Geplaatst: 14-08-13 19:40
Wat geweldig zeg, dat je dat voor/samen met je nichtje hebt gedaan! Knappe Movie Star!
Oh.. wat een super blog, het raakt me dat je je nichtje zo een geweldige week heb bezorgd. Kan me zo voorstellen hoe geweldig het voor haar moet zijn! En voor jou dat je maatje het allemaal zo lief voor jullie doet!
Lieve soof, wederom ontzettend veel respect voor jou, wat doe jij alles toch knap en weloverwogen!
Weet nog dat je bij moravita kwam als klein meisje voor movie, het was liefde op het eerste gezicht en die liefde is volgens mij alleen maar groter geworden. Jullie hebben zoveel bereikt samen en ik denk inderdaad movie echt niet meer bij jullie weg wil, en ik geef hem groot gelijk!!
Jouw nichtje lijkt heel ontspannen te rijden, petje af want zn stoere sportponyhengst toch heel wat anders dan een manegepony! Komt ze nu elke vakantie terug zeker?
Kijk dat grietje trots zijn, wat een top pony! Het genieten straalt er vanaf!
Sientje
Geplaatst: 14-08-13 21:50
Om op je tt te reageren: allebei!! En sjee, wat zou ik trots zijn als ik jou was, wat heb je het super aangepakt met het kleine meiske, en wat een brave pony! Boel petjes af voor jou!