Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MamaMiesje schreef:Een hele hoop kouwe kak die meestal nog nooit een paard van dichtbij gezien hebben, een overkill aan Burberry en Dubarry, veel honden, lekker (rare) mensen kijken, een mooie wandeling met hier en daar wat modderworstelen, langsstampende paarden, kluiten aarde die je om de oren vliegen en een heleboel vertier in het strodorp.
Kortom: Boekelo is top
Maik79 schreef:Vjestagirl schreef:Dus ik val op in een spijkerbroek met een simpel truitje en gympen?
Op zich loopt er ook genoeg 'normaal' volk rond.Maar gympen, dat is (afhankelijk van het weer) niet perse een goed idee. Tenzij je modderdichte gympen hebt.
Vjestagirl schreef:MamaMiesje schreef:Een hele hoop kouwe kak die meestal nog nooit een paard van dichtbij gezien hebben, een overkill aan Burberry en Dubarry, veel honden, lekker (rare) mensen kijken, een mooie wandeling met hier en daar wat modderworstelen, langsstampende paarden, kluiten aarde die je om de oren vliegen en een heleboel vertier in het strodorp.
Kortom: Boekelo is top
Dus ik val op in een spijkerbroek met een simpel truitje en gympen?
Vjestagirl schreef:Onder het motto durf te vragen: wat houdt deze tak van de sport in?
MargreetW schreef:Vjestagirl schreef:Onder het motto durf te vragen: wat houdt deze tak van de sport in?
Waarom reageer je überhaupt in dit topic als je niet weet waarover het gaat? Ik ga toch ook geen vragen stellen op een forum over bv. de snaartheorie?
MarliesV schreef:Het leukst is om gewoon het hele parcours rond te lopen. Dan zie je echt alles, qua spectakel is idd de waterbak een hele mooie.
Misschien kan je met wat Bokkers een mini-meet opzetten voor de Military?
Ik heb VIP kaarten en zit dus in een VIP tent dus meeten is dan niet echt handig.
Vjestagirl schreef:MargreetW schreef:
Waarom reageer je überhaupt in dit topic als je niet weet waarover het gaat? Ik ga toch ook geen vragen stellen op een forum over bv. de snaartheorie?
Omdat ik er naartoe ga...
Vjestagirl schreef:Omdat ik er naartoe ga...