Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tabaluga12 schreef:Gaaf hoor, gefeliciteerd! Hoe werkt dat nou met dat dameszadel? Tot welke klasse kun je dan rijden / komen? Hoe geef je dan goede zit hulpen en hulpen voor rechts?
Evelijn schreef:Gefeliciteerd! Toch mooi dat je je Nederlands kampioen mag noemen.Ben zondag ook even wezen kijken... vind dat hele dameszadel rijden erg interessant maar het wordt wel zo weinig gedaan dat een keer proberen wel lastig te regelen is.
Tabaluga12 schreef:Zo, interessant! Dus zo'n cane gebruik je eigenlijk als rechterbeen? Met je zit rijden gaat dan toch niet? Voor mij is het echt een raadsel hoe je dan vanaf het m de oefeningen moet gaan rijden / verfijnen
Homiafortuna schreef:Van harte gefeliciteerd. Mag ik vragen van wie jij les krijgt?
Tuc schreef:Prachtig! Mooi paard ook (en wat lijk jij op je zus!:))
Birmaantje schreef:Proficiat met je kampioenschap! Lijkt me erg moeilijk uitzitten. Leuke kur
_Marinke_ schreef:Wauw heel gaaf hoor!!En gefeliciteerd met je titel!!
Zou het zelf ook heel graag eens proberen alleen jammer dat die mangelessen zo ver weg zijn en om nou hier in de buurt een les te organiseren met eigen paarden lijkt me niet heel handig. Ik zou het eerst echt niet durven op mijn eigen namelijk (kan daarop niet eens normaal doorzitten dus met dameszadel lijkt me dan helemaal niet handig).