De camera heeft geluid. Het kan ook een andere verweggistaan zijn geweest, maar het klonk Pools
gabyfedde
Geplaatst: 16-07-13 06:26
Wiske2 schreef:
Ik heb mijn zadel toen zelf op mijn inboedel verzekering vergoed gekregen (nieuwwaarde) omdat ik een zadelsteun in de schuur thuis had waar ik het ook regelmatig bewaarde.
Voor zover ik weet moet je als je je zadel onder je inboedel wilt laten vallen bij de meeste verzekeringen specifiek aangeven dat je zadel op een andere locatie ligt. Mijn verzekering gaf aan dat het zadel de afgelopen 3 maanden minimaal 1 keer thuis moet hebben gelegen. Dat is gelukkig wel zo
Wiske2
Geplaatst: 12-08-13 16:25
Inderdaad geen fraude kijk maar eens goed in je polisvoorwaarde. Je mag je inboedel drie maanden per jaar buitenshuis bewaren. Mits je wel kunt aantonen dat je het ook thuis bewaard. Ze zijn ook netjes bij me thuis wezen kijken en hebben zelf Divoza gebeld voor de nieuwwaarde, had ik ook niet verwacht maar was er wel blij mee. Toch baal je dat je spullen weggehaald zijn.
Mijn verzekering vergoed het dus mooi niet. Ook al hebben we vermeld dat het regelmatig thuis hangt. Met zadelsteunen in de schuur en al!
Wiske2
Geplaatst: 13-08-13 13:07
Dat is balen zeg, maar bij mij is het al weer 12 jaar geleden dat het is gebeurt. Mijn verzekering wees me toen zelf op de mogelijkheid, dus ik heb geluk gehad denk ik.