Amber_ schreef:Hier moet ik toch even op reageren...
In onze omgeving komt het régelmatig voor dat er paarden los lopen. Als er dan net agenten aan het werk zijn, die totaal geen verstand hebben van paarden, zijn ze allang blij deze diertjes veilig achter een hek kunnen zetten.
Natuurlijk is het dan niet leuk dat het nu bij jou is, maar wat moeten ze dan ? Het is wel is voor gekomen dat ze hier een hengst tussen de andere paarden hadden gezet. Want ja, zo'n paard blijft vast wel rustig bij andere paarden.
Ik ben het met je eens, dat het daarna niet netjes afgehandeld is met jouw. Alleen op zo'n moment moet er gewoon gehandeld worden. De Noodhulp, zoals dat heet, word op zo'n melding afgestuurd en moet het zo snel mogelijk en veilig oplossen. Als ze daarna nog een spoedmelding krijgen, kunnen ze niet veel. (*Natuurlijk moet het dan wel zo danig vast gelegd worden, dat iedere agent erop terug kan zoeken als jij als eigenaar van het land belt!)
Helaas hebben wij vaak boze mensen, als er weer een extra paard staat. Jammer genoeg kunnen wij niet altijd het begrip krijgen dat we die paarden achter een hek willen. 'Dat moet dan ergens anders'!! Ja, maar soms gaat dat niet... Het is ook al wel voorgekomen, dat er een bestuurder is overleden aan een ongeval met een paard. Dat wens je niemand toe. Bestuurder, familie en eigenaar van het paard niet.
Ik hoop voor je dat het snel opgelost word !
dan kun je toch altijd naar een stal/manege rijden. ook agenten zonde verstand van paarden moeten weten dat vrouwtjes en mannetjes babys maken. en vind het dus onprofessioneel hoe ze gehandeld hebben en dan erbij dat er geen eens iemand van kantoor hiervan op de hoogte is?
ts schrijf je alle onkosten op. voer/belminuten etc