Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(ik zeg dit heel bewust, niks 'penny'
)
Altijd zo heerlijk en jullie band straalt er idd helemaal vanaf

xXutopiaXx schreef:GaaaaaffAltijd zo heerlijk en jullie band straalt er idd helemaal vanaf
![]()
Zou wel proberen de volgende keer als jullie gaan zwemmen, en ze ook idd helemaal los van de bodem komt om op dr rug te gaan liggen en de manen vast te houden ipv te blijven zitten. Dan krijgt ze veel meer vrijheid en zit je haar niet in de weg. Ze heeft geen gewicht meer op haar rug (want je drijft gewoon mee) en dan kan je je laten voortslepen
maar ze ging nu steeds een paar meter zwemmen en dan keerden we weer terug, als we echt lang zwemmen hang ik er naast 
Ik snap 'm
Heb gelijk weer zin om zelf ook te gaan zwemmen hahaha! Foto's zijn aanstekelijk
ze heeft zoveel kracht en maakt enorme sprongen, mijn IJslander zwom heel rustig en dan liet ik me er meteen afglijden. Set die schrikt nog een beetje als ze geen grond voelt en begint dan als een soort buffel te stuwen
Inderdaad aanstekelijke foto's he, lekker weer, paard en water, wat wil je nog meer
ja handig, met je zadel het meer in.
En kan ik me trouwens niet aan de indruk onttrekken dat de opmerking over cap op cynisch is. Maar goed, je zou maar eraf vallen en op een steen terecht komen, onder water. Verdrink je ook nog eens, met je gedeukte schedel... Een ongeluk zit in een klein hoekje. En dat arme halster... *kijkt streng*
*foei* maar te zwijgen. Paardrijden is maar gevaarlijk, hoor.
Het valt mij nog mee qua commentaar in dit topic!