echt..... wauw!!!! inderdaad net een sprookje, ziet er allemaal geweldig uit en ook echt lief met je kinderen. Vooral de foto waarop je dochter op kleintje 'ligt' Mag je trots op zijn deze serie, super!
Enelaya
Geplaatst: 02-06-13 23:39
Wat een prachtig foto's, net een sprookje. Leuk om zulke foto's te hebben van je gezin!
Schitterende, prachtige, meer als fantastische foto's! Wat een geweldige sfeer, en wat een geluk alles en iedereen bij elkaar! prachtige kinderen met hele leuke kleertjes aan ook! Je dochtertje komt zo uit een sprookje gewandeld! Die laatste foto kan ik al uren naar kijken (volgens mij wel dagen!) , volgens mij jullie nog langer, schitterend!! hele grote complimenten aan de fotograaf ook! Prachfotos, echte kunstwerkjes!
Wat een heerlijke sfeer. sprookjesachtig, liefdevol. Ik vind de schapenfoto nog net een slagje mooier en jouw favoriet is mijn nummer twee
Diesel54
Geplaatst: 03-06-13 07:48
Wauwzes! De foto's kunnen zo in een blad! Ik krijg er helemaal droom gevoelens bij, wat prachtig! Die van je dochtertje liggend op de shettie is echt ook heel mooi en de laatste en en en nou eigenlijk allemaal!
Ooooh wauw! Wat een prachtige foto's! Hele mooie sfeer, vooral die laatste en die van Kleintje samen met je dochtertje. Maar eigenlijk zijn ze allemaal prachtig
Wauw, inderdaad, net een sprookje, dat kwam bij mij ook in me op! Vooral die foto van je dochter die op de pony ligt, prachtig! En wat een prachtig "oog" heeft de tinker!
Bijzonder zeg, die sfeer in de foto's. Wat doe je daar als fotograaf aan om dat zo te krijgen? Filters ofzo?