Wauw Daan, bovenaan op de voorpagina Je kan echt met recht trots zijn Ik wens jullie echt nog zoooveeeel plezier, want hoe ik zie hoe je er nu mee rijd, kunnen het alleen maar superleuke jaren hierop worden Prachtige combi
Wauw wat een onwijs gaaf dier heb jij! ik hou niet zo van vossen, maar deze vind ik echt wel heel mooi de foto's van Nyckle vind ik eigenlijk het mooist gelukt! die zijn echt gaaf
Ik vind het zo'n machtig dier, echt een plaatje is het. Blijf maar vooral fototopics openen, vinden we helemaal niet erg
super mooie foto's zoals gewoonlijk en het zijn nog eens foto's van allemaal fantastische fotografen! Helemaal jaloers op je knapperd zeg!
Knappe Co!!! Onwijs gave foto's zeg!! Knap paard in een mooie omgeving kan ook maar1 resultaat geven haha.
Wouw, prachtige foto's en prachtig paard!Vooral de foto's van Nyckle springen er voor mij echt uit, mooi belicht en nét wat creatiever in opstelling soms.
wauw Vooral die foto's van Nyckle vind ik heeeel erg fijn wegkijken! Het is en blijft een prachtig paard!Rij foto is ook zeer geslaagd